reede, 3. veebruar 2017

Vahekokkuvõte

Huhh... ootasin nii hullupööra, et see hiiglama pikk jaanuarikuu ükskord läbi saaks. Ausõna mulle tundus, et see kuu kestis kuid 😅 Olenemata sellest, et kuu muudkui venis ja venis, möödus ta teisest küljest jällegi kibekiirelt sest tegemisi kuhjub üksteise otsa nii palju ja lõpuks ei saagi enam aru, et kuhu see aeg kaob. Kuidagi on juhtunud ka niiviisi, et Jaanuari ja Veebruari ühise sümbioosina on meie suures famiilias sünnipäevad no nii mitmel setmel inimesel, et ega väga ei jõuagi kätt pulsil hoida, et kas ühel nädalavahetusel on nüüd kaks või kolm sünnipäeva ja kas järgneval pidavat olema neli või viis. No totaalne hullumaja ikka 😂

Kogu sellest tramburaist tulenevalt olen ka enda blogi mõneks ajaks kõrvale sättinud ja isegi ei mõelnud selle peale, et hakkan nüüd midagi sulest välja imema ja sunniviisiliselt siia kirjutama. Kui ei ole õige hetk siis lihtsalt ei ole. Sellegipoolest on mul teiega nii palju põnevaid teemasid jagada. Üks hetk mulle tundus aga, et minu blogist on saamas toidublogi, sest kõik postitused mida planeerisin, hõlmasid endas retsepte (mitte, et ma kasvõi ühte neist oleksin siin juba jagada viitsinud haha). Usun aga et sest pole hullu midagi, sest häid retsepte ei ole ju iial liiga palju.

Nägin, et Triinu-Liis tegi oma blogis miskit eriti kavalat ja kutsus Kristo külalispostituse kirjutamiseks blogisse. Mulle see mõte nii tohutult meeldis ja panin isegi kõrva taha, ehk õnnestub Nils nõusse saada ja tema sulest miskit põnevat siia blogiveergudele.

Endale üllatuseks murdusin blogijate väljakutses üsna kiiresti, eriti võttes arvesse, et realiseerisin ülesannet tükk maad lihtsamalt kui kõik ülejäänud asjaosalised. Ilmselt mängis siin oma osa lihtsalt jaanuarikuu aasta alguse hullumaja ja lihtsalt ei tulnud seda tunnet peale, et kirjutan nüüd väljakutset edasi. Üldsegi on mul tihtipeale tunne, et olen end mõnikord kuidagi täiesti tühjaks kirjutanud. Iga teema millest blogiraames mõtiskle, tundub kuidagi ilma mõtteta ja ei vääri jagamist. Eks siin mängib oma osa ka asjaolu, et videote tegmist armastan palavalt ja nende planeerimine võtab oma aja. Olen ju siiski perfektsionist!
Hetkel tekitabki minus blogiteemades elevust asjaolu, et tahaksin teiega jagada oma põnevaid retsepte ja ilusaid pilte. Ilusate piltide jagamisega on aga see mure, et kui koguaeg on pime nagu karukoopas siis kust sa selle ilusa valguse piltidele küll võtad. Ja seetõttu olen ka retseptikaid mõnuga edasi lükanud, et seda saadanat valgust oodata.

Enda üle uhke olen aga ka ja ennast kiitmast ma ei väsi eksole. Jaanuarikuus (või noh tegelikult juba eelmise aasta lõpus) võtsin end kribinal krabinal kokku ja otsutasin olla ilgelt tubli trennihunt. Ja kui üldiselt olen ma olnud ses osas laisk, et teen parem selle rasvapõletus-kardio kärmelt ära ja lasen jõukast leebet, siis viimasel kuul olen vähemalt fifty-fifty rõhu pannud ka enda lihaskavale, mis on siga raske aga uskumatult tõhus.
Tegelikult olen ka juba sügisest saadik edasi lükanud ühte enda jaoks päris keerulist postitust, nimelt sõltuvusest vabanemisest ja selle tagajärgedest. Endalgi piinlik tunnistada, aga olin e-sigareti küüsis ja enne seda tavalise, ikka aastaid ja aastaid. Eelmise aasta teisel poolel tekkis aga mu mõtlemises breakthrough ja ma vabanesin sellest neetud pahest. Mingil määral oodatult aga suuremalt osalt ootamatult tabasid mind peale vabanemist igasugused ebameeldivad tervisega seotud proovikivid ja võitlen nendega siiani. Seepärast ehk ei olegi ma veel tahtnud oma teekonda siin teiega jagada, et see ei ole veel päris läbi... Kui arvate aga, et teema võiks teie jaoks huvitav olla, andke palun kommentaarides märku, siis tean.

Olgu, tänaseks hakkan niidiotsi kokku tõmbama ja asun töölainele tagasi. Panen veel endale siia kirja väikese meeldetuletuse, et olen teile lubanud näidata juba iidamast aadamast enda kaltsukasaaki, mis koguaeg täieneb ja postitus on lihtsalt kokkuvõtmise küsimus. Samuti tahaksin muljetada ühest Linnateatri etendusest, mida hiljaaegu nägin ja veel paljugi muud. Tänaseks aga minu poolt kõik ja räägime varsti jälle!





3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oleksin küll huvitatud e-sigareti teemast :)

Anonüümne ütles ...

Palun jaga oma trennikava! :)

Anonüümne ütles ...

Ei kujuta sind üüüldse ette suitsetamas ega e-sigaretti kimumas. :D Kreisi! Kas Nils ka siis suitsetas/suitsetab?