reede, 9. oktoober 2015

Igapäevajutud - Q&A

Hei!
Kuna  põhjalikumad ja läbimõeldud postitused on alles valmimisjärgus, teen vahepeal ühe kiire sutsaka küsimuste-vastuste näol.
Leidsin Kadi (milkymilkycocoacream) blogist pika listi seinast-seina küsimusi ja tuli tahtmine ka ise neile vastuseid anda.
Kui selle postituse järgselt tunned, et tahaksid minult millegi kohta veel aru pärida - siis ole lahke :)




1. Mis jalanõusuurust kannad? Suurus 38

2. Kui sa oleksid superkangelane, mis oleks sinu supervõime? Minu supervõime oleks kindlasti rändamine ajas. Tunnen meeeeletut kihku astuda hetkeks 17 sajandi Versaille lossiaeda ja seal roosipõõsaste vahel ringi tuuseldades inimesi jälgida...või 16 sajandi kalalehka mattunud turuplatsil kapsapead osta või kahekümnenda sajandi algusaastate grandioosseid ja tol ajal nii kummastavaid mustkunsti etendusi vaadata või või või...see list tuleks väga pikk :D

3. Mida teeksid kui võidaksid lotoga? Ma olen hinges väikest-viisi pensionär kuna mängin lotot absoluutselt iga nädal :D Maksimaalne võit olnud praegu 7,2€!! Ehk panen lotosse raha sisse kõvasti rohkem kui sealt ise tagasi saan. KUI aga võidaksin lotoga, paigutaksin summa osaliselt kindlasti meie tulevikuplaanide hüveks ning samuti võtaksin ette mõned unistuste-reisisihtkohad. Samuti jagaksin võitu oma perega, et anda neile tagasi kõige selle eest mis nad minu heaks teinud on :)

4. Kas sind on kunagi haiglasse sisse kirjutatud? Jah, väiksena adenoidide operatsiooni järgselt tekkinud tüsistuste pärast veetsin haiglas üsna pika aja.

5. Kas sa oled kunagi olnud telekas? Eeeeehh...jah olen põgusalt olnud küll. Hetkel meenub vaid üks kord kui sain anda 9 aastasena Tiina Park'ile intervjuu! :D Nimelt käisin ma nooremana aastaid keraamika-ringis ning meie tööde näitusel olin mina see õnnelik väljavalitu kes sai telerisse! :D

6. Kas sa eelistad juuste kuivatmist fööniga või ilma? Kindlasti eelistan kuivatamist fööniga, kuna mul ei oleks absoluutselt hommikul enne tööd aega, et juuste kuivamist oodata. Samuti kuivavad mu juuksed naturaalselt õige pisut lainesse, mis mulle väga ei meeldi.

7. Kas sa läheksid kunagi Big Brotheri telesaatesse? Kindlasti mitte.

8. Mis on su viimati vaadatud film? Koduse filmielamusena vaatasin viimati Shawshank Redemptionit ja kinos käisime viimati vaatamas filmi Vacation.



9. Kas sul on arme? Kõige "traumatiseerimavad" armid on järgmised: arm alahuule juures kui koer mulle kunagi kallale tuli, armid parema käe randme piirkonnas kui väiksena pimesikku mängides kättpidi jalgratta hammasratastesse kukkusin ja samuti parema käe randme piirkonnas õli põletus kui kunagi kodus kohupiimapalle küpsetades õli plahvatas :D

10. Kes saatis sulle viimati SMSi? Kui mitte arvestada mingiseid kahtlaseid spämm SMS'e mis ma laenufirmadelt mingil põhjusel saan siis minu kolleg Tiiu.

11. Kui oskaksid rääkida soravalt ükskõik millist keelt, siis mis need oleks? Kindlasti Itaalia ja Saksa.
Itaalia kuna see on nii mõnusalt pehme ja ilus ning saksa kuna elasin väiksena Saksamaal, esimese emakeelena õppisin ära just saksakeele ja nüüd sellest enam sõnagi rääkida ei mõista...



12. Kas sa oled pigem puhtusehull või segaduse tekitaja? Kindlasti (!!!) puhtusehull. Neitside tähtkujule omaselt olen meeletu pedant ja tolmurullide tagaajaja :D

13. Kas sa oled halb kaotaja? Olen küll, võtan kaotusi ja lööke väga südamesse ja paranen neist haavadest aeglaselt.

14. Kes on su lemmik koomik? Ausaltöeldes ei tea ma koomikutest mitte tuhkagi. Kui te lubate siis nimetaksin koomikuteks eestlastest mustkunsti duot - Meelis Kubo ja Charlekas. Väga kiftid ja koomilised tegelased :)

15. Kui saaksid varastada midagi ilma tagajärgedeta, mis see oleks? Ma vast leiutan selle asja siin käigupealt välja aga varastaks sellise asja nagu "Travel the world free pass" :D

16. Kas sa usud Loch Nessi koletist? Mulle meeldiks kui ta oleks olemas...aga ilmselt siiski teda pole :D


17. Kas sa armastad või jälestad Harry Potterit? Pigem ikka armastan kui valiku ette olen pandud :D

18. Kas sa tead mõnda identset kaksikut? Ei, isiklikult mitte. Küll aga "tean" ja ka kõik teised vast teavad üliandekat vendade-duot Märt ja Priit Piusi. Täiesti äravahetamiseni sarnased minu jaoks.

19. Kas sa oled kunagi verd andnud? Ei ja ma ei suudaks seda kunagi teha ka. Mul on täiesti seletamatu hirm vere ees.

20. Kas sa oled kunagi kirjutanud armastuskirja? Jah.

21. Kas oled kunagi testil spikerdanud? Jah.

22. Kas oled kunagi ööbinud karvanis? Ei ole.

23. Kas elad mõne moto järgi? Ei ela. Põhjuseks on see, et mulle ei meeldi ette teada mis tulevik mulle toob. Mulle meeldib küll ette planeerida ning selle järgi talitada, aga ma ei tahaks kunagi minna näiteks ennustaja juurde. Elades moto järgi, tunnen et see seaks mind mingil määral piiridesse ja ütleks ette mida teha, mida mitte.

24. Kas käid duši all õhtuti või hommikuti? Hommikuti.

25. Kas sööd filmi vaadates popcorni? JAAAA. Pooled korrad kino külastustest on plaani võetud just sellepärast, et saaks süüa popcorni. Kõige parem popcorn on CC Plazas! Päriselt ka.



26. Kas sul on oma advokaat? Ei.

27. Kas oled kunagi kedagi üle tee aidanud? Jah. Mulle meeldib inimesi aidata. Olen ka kunagi kodu läheduses elava vanamammi auto peale palunud, et ta raskete poekottidega koduni aidata.

28. Kas ümised tihti peas lugusid, mille nimed sulle ei meenu? Jaaaa liigagi tihti :D

29. Kas oled kunagi käinud vaatamas stand-up comedyt? Jah, olen näinud Kubo-Charleka viimast ülikoomilist etendust ning samuti olen näinud esinemas Louis Zezerani koos Stewart Johnsoniga.

30. Mis on esimene film mille vaatamist mäletad kinos? See oli kosmose kinos Mulan'i multikas. Ei...just meenus, et see oli Kosmose kinos hoopis Titanicu film mille järgselt kodus terve õhtu nutsin :D

31. Kas oled kunagi söönud terve torutäie Pringelseid üksi ära? Ei, mulle ei maitse eriti Pringelsid.


Tsauki!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nii armas, et mind ära märkisid.. aitäh :)

Mulle meeldiks samuti, kui Loch Nessi koletis oleks olemas, aga jah.. :D