teisipäev, 17. november 2015

Pinterest - Yay or Nay?

Heihei mu armsad lugejad!
Seoses sellega, et mõni päev tagasi näitasin teile üht DIY postitust (LINK), tuli mul üks mõte...

Paljud Youtube kanalid mida jälgin on keskendunud suurel osal Pinterest'i ideede katsetamisele, tulgu sealt siis totaalne häving või üllatav edu. Eesti blogides ja Youtube kanalites ma taolisi katsetusi veel näinud ei ole. Tehakse küll palju Pinterestile baseeruvaid hooajalisi dekoratsioone jms...kuid ideede testimisi (ja reaalset feilimist) ma kuskil silmanud ei ole :D.

Kuna ma olen hii-ii-iigel suur DIY fänn, baseeruvad enamused mu ise-tegemise projektid Pinterestile, sest seal on lihtsalt nii palju lahedaid ideid ja trikke mille peale ise ei tuleks eluilmaski.
Paljusid neist ei ole ma aga ette võtnud, sest a) mul ei ole neid asju vaja  b) tundub liiga absurdselt keeruline c) on juba pildi põhjal näha, et in real life  see katsetus on ette nurjuma määratud.
Aga samas oleks nende ma-arvan-et-ette-nurjuma-määratud asjade järgi proovimine ju lahe challenge...

Kuna mul on plaanis kuu jooksul siia üsna mitmeid DIY postitusi lisada, tahaksin peale nende näitamist alustada mingise uue kifti asjaga, milleks võiks olla postitustesari "Pinterest - Yay or Nay?"
Katsetusi võiksin postitada siia video või niisama pildi-postituse näol, eks see kujune jooksvalt välja.
Mis te sellest arvate, kas tunduks põnev vaatamine-lugemine? Kas selline mõte on teie jaoks Yay or Nay? :D
Mina olen igatahes põnevil :)




Kui teil peaks peas mõlkuma mõni huvitav projekt mida olete Pinterestis silmanud (ükskõik kui tobe või lihtne või raske see ka ei oleks) - olge palun nii head ja visake siia kommentaaridesse link või kasvõi niisama selle asja kirjeldus. Saaksin niiviisi kohe hulga targemaks ja avastaksin kindlasti midagi uut ja lahedat ka ise.

Praeguseks aga tsauki!

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

YAY!!

Kerli ütles ...

YAY! Siin on mu DIY board, äkki leiad midagi? https://www.pinterest.com/kerlirad/diy-ideas/

Liisa Pärnpuu ütles ...

Väga lahe, aitähh! :)

Kertu ütles ...

Hakkan sulle enda käigus olevatest projektidest pildikesi saatma :D

Liisa Pärnpuu ütles ...

Ma saadan siis enda feilidest vastu :D