kolmapäev, 30. märts 2016

Kakerdaja raba VLOG

Hei-Heii,

kätte on jõunud selle nädalane videopäev. Nimelt on möödunud kuude jooksul välja kujunenud rutiin, et iga nädal laen Youtube kanalile üles ühe video, et ka oma armsale Youtube kaaskonnale põnevust pakkuda. Olen aru saanud, et väga palju, kui mitte öelda, et enamus, mu Youtube vaatajatest blogides tuulamas ei käi ja seega tahan ka neid miski hea-paremaga siiski korra nädalas kostitada.

Seekordne video on filmitud üles üüübervinge Canon EOS M3 kaameraga, mille lahke Canoni pere mulle katsetamiseks lubas. Ohh jummel kuidas ma temaga vaeva nägin, et seadistused enam-vähem paika saada. Nimelt puudub mul ju absoluutselt igasugune varasem kontakt nii vinge masinvärgiga ja küll ma siis keerasin seal neid nuppe ühte pidi ja teisi pidi, vaatasin vahepeale mõned õpetusvideod Yotube'is ja lugesin Googleist juurde. Tundub, et sain vast üsna korralikud sätted paika ja olin valmis peaees filmimismaailma sukelduma.
Muideks vahemärkusena mul tuli meelde sõbranna jagatud tarkustera, et ühed kõige enam otsitumad Youtube videod üldse, ongi just sellised milles õpetatakse näiteks lambipirni vahetust, naelte seina löömist või muid eluliselt olulisi oskusi. Seega siit väike tõetera, kui tunned end kodutööde valdkonnas tugevalt, lae oma oskused Youtube'i üles ja jää ootama sülle kukkuvaid miljoneid! :D Okei, kahjuks see nii lihtne vist ikkagi ei ole...

Oh boy kus ma kilkasin kui õues filmides klippide kvaliteeti nägin. No küll on ikka häid asju maailmas olemas. Üritasingi seega nii palju kui võimalik all pool nähtava vlogi jaoks Canoni kaamerat rakendada aga mõned klipikesed said siiski üles võetud ka meie GoProkesega.

Üldiselt oli möödunud pühadehõnguline pikk nädalavahetus üks igavesti mõnus mini-puhkus. Kolme puhkepäevaga jõuab ikka niivõrd palju rohkem tehtud kui kahega ja jääb veel aega puhkamiseks kah. Meie ühildasime seekord küll puhkamise matkamisega rabas, mis üsna pooljuhuslikult hirm pikaks venis aga pole hullu, ilm soosis meid igati.
Plaanisime uut rabamatka juba mitu nädalat ja muudkui ootasime seda õiget kevade algust. Ootasime, et soojapügalad vähemalt üle viie kraadi tõuseks ja päike ka endast maksimumi annaks. Õnneks möödunud pühapäeval see juhtuski ja saime kätte nii kaua oodatud D-vitamiini laengu.
Rohkem ma aga seekord teiega ei lobise aga seda ma luban, et järgmine postitus tuleb vääääga pikk ja lobarohke :)

Praeguseks aga tšau ja mõnusat vaatamist!


4 kommentaari:

margit ütles ...

Pühapäeval oli tõesti niiiii ilus ilm!
Küsiks milline see õige rada on, et ise minnes ära ei eksiks :)

JA sul on imeilusad juuksed! Tunduvad terved ja tugevad.

Liisa Pärnpuu ütles ...

Aitäh!
Valikus on kolm suunda, vasak/parem/keskmine ning õige rada on keskmine, see mis piiratud kinnise väravaga! :D

Anonüümne ütles ...

Sa oled ikka nii ilus :) Eriti jäi tänases vlogis silma ilusad kulmud ja kõrvarõngad. Kust need ostetud on? :)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Nii armas aitähhh :))) hmm need kõrvarõngad on nüüd kas H&M või miskit sellist, tàitsa tavalised odavad pärlid :p