esmaspäev, 5. detsember 2016

Juutuubindusest

Hei mu sõbrad-sõbraksed!

Täna tahan pisut lobiseda videobloginduse, ehk peaasjalikult Youtube teemal. Olen elanud juba päris mitu kuud sellises mullis, et kui nädalavahetus saabub, tähendab see vastukaaluks varasemale läheks kinno-sööma-sünnadele plaanimisele, hoopis videote planeerimist ja väheste valgusküllaste tundide ära kasutamist.

Tavaliselt kipubki minul filmimispäevaks langema laupäev ja tegutsemiseks on aega umbes-täpselt 2-3 tundi, millele eelneb laupäeval pisut kauem põõnamine, mõnus hommikusöök, kiiremas korras kodukoristus ning seejärel juba video jaoks enda ning varustuse valmis sättimine. Tavaliselt viskan peale pisut tugevama meigi kui muidu laupäeva hommikul taunitav oleks, tõmban magamistoas teki sirgeks ja asetan kaamera koos statiiviga aknalauale valmis. Tunnete ju end ilmselt juba minu videosid vaadates üsna koduselt, sest kõik võtted saavad tavaliselt linti just minu magamistoas, sest just seal on aken kõige paremini asetsev ja peale loomuliku valguse mul kahjuks ühtegi asja kasutada ei ole. Kui juba filmimiseks läheb, proovin linti võtta vähemalt kaks videot, et oleks aega monteerida ja mõelda, et millisele nädalale sobivat videot ajastada. Teate ju küll mind, kõik peab olema 100% ette planeeritud ja juhuse hooleks ei kavatse ma midagi jätta 😁 Ma lihtsalt ei tunneks end üldse hästi kui satuksin üks hetk olukorda, kus olen lubanud vaatajatele iga nädal ühte videot ning seejärel lasen nädalapäevadel lihtsalt lõpuni tiksuda, endal pea videoideedest tühi ja ühtki varrukast ka võtta pole. Saladuskatte all võin mainida, et hoian alati mõnd videot varuks, mille materjal veel ehk monteerimata on aga mis mind hädaolukorras või nö. mustadel päevadel välja aitaks. Ma ei kujutakski seda Youtube teekonda kuidagi teistmoodi ausaltöeldes ette. Preparation is key ma ütlen!


Kui olen end mõnikord leidnud mõttelt, et miks ma seda küll teen, sest nädalavahetused on ju teoorias loodud siiski selleks, et eelnevast viiest tööpäevast pisutki puhata, jõuan aga igakord üsna momentaalselt arusaamale, et mulle lihtsalt nii väga meeldib see loomeprotsess ja hetk millesse olen sattunud.
Ma ei ole ennast tegelikult ealeski näinud inimesena, kes võiks midagi luua. Luua mingit teost või asja, midagi kunstilist või loomingulist. Okei, tegelikult kui ma väiksem olin siis käisin umbes 7 aastat keraamikaringis ja muudkui vorpisin vanemate rõõmuks erinevaid savinäkerdisi ja tundsin end ka siis äärmise osavnäpuna. Peale seda oli aga vähemalt 15 aastat pausi ja täitsa puhtjuhuslikult sattusin videosi tegema. Teate kui tore on näha, et mitme tuhande pealine vaatajaskond iga nädal seda sinu loodud miskit pikisilmi ootab... ühest küljest kummaline, teisest küljest aga üüüber lahe! Olen tänu videotele leidnud nii palju vahvaid inimesi, kellel samuti kirg antud temaatika vastu on ja antud maailmavaadet jagavad.
Mulle väga meeldib see eluetapp, milles hetkel olen... kui keegi oleks aasta tagasi öelnud, et täpselt ühe aasta pärast jälgib sind Youtube'is 10 000 inimest, oleksin ma nad ausõna kuu peale saatnud 😅 Taaskord ütlen... kummaline aga jube lahe!

Jummel jummelus küll ma ikka satun kergelt lobalainele. Tegelikult tahtsin teile blogiveergudel näidata mõnd uut videot, mis kas minu sulest või minu kaasabil valminud on.
Kuna olen võtnud vastutuse ja andnud lubaduse laadida üles iga nädal üks video, leiate tegelikult seega igal nädalal minu kanalilt ühe uue video. Kõiki neid ma siia lisada ei ole söendanud, sest teinekord ei ole nende juurde miskit informeerivat enam kirja panna ja minule meeldivad ikka sellised blogipostitused, mil sisu ja mõtet ka on 😋

Eelmisel nädalal panin oma kanalile üles video, milles said osaleda ka kõik minu Snapchati jälgijad. Muide, kui sa mind veel Snapchatis ei jälgi, siis viimane aeg on lisada enda sõbralisti kasutaja nimega: li55u !
Nimelt korraldasin küsimuste-vastuste vooru, ning lasin kõikidel soovijatel sisse saata neid huvitavad küsimused, millest enamikele proovisin ka videos vastuse anda. Tšekkige videost järgi, millised põnevad küsimused seekord vastuse said:


Teise videona tahan teile kohe kindlasti näidata ühte jube kifti projekti, mille organiseerimisega tublid tegelased hakkama on saanud. Kui teile jääb tavapärasest igahommikusest šokolaadikalendrist väheks ja tahaksite jõulukuul veelgi enam jõulufiilingut püüda, vaadake kindlasti iga päev kuni jõuludeni välja Youtube'is sellist kanalit nagu Eesti Youtuberid. Just sellel kanalil rullub lahti Eesti Youtuberite advendikalender ja seda otseloomulikult igapäevaste uute videote näol. Nimelt olid juutuuberid kutsutud külla jõuluvanale, kus me kõik miskit põnevat teha saime, et jõulekinke endale lunastada. Minu panus video näol on samuti juba antud kanalil üleval ja näitamiseks panen ta ka siia:


Nagu telepoes kombeks, ütlen ka nüüd, et see ei ole veel kõik! 😁 Käesoleval nädalal tuleb minu kanalil välja üks äraütlemata naljakas video, kuhu kaasasin ka Nilsi. Ütlen ausalt, et mina naersin antud teose vaatamise ajal nii, et pisarad voolasid. Eesti maastikul antud videot ma veel kellegi sulest näinud ei ole ja seega loodan, et see teile rõõmu valmistab. Juba mõne päeva jooksul ongi see minu kanalilt leitav, seega stay tuned!. Tänaseks aga tõmban siinkohal otsad kokku, astun töönädalale positiivses meeleolus vastu ja soovin seda kõike teilegi!



Kommentaare ei ole: