neljapäev, 19. jaanuar 2017

Minu suurim inspiratsioon // Blogijate väljakutse

Heia!

Issake ma olen  oma jaanuari väljakutsega ikka totaalselt ajast maha jäänud ja pole ausalt öeldes jõudnud jälgida, et kas keegi sellega üldse enam ree peal ongi. Kuu algas küll väga hoogsalt ja kõigil osalistel oli kirjutamistuhin nagu varrukast võtta aga mulle nagu tundub, et viimasel ajal on tempo hoogu maha võtnud.
Täna on aga minul aeg kirjutada jällegi mõnel väljakutse teemal. Kuigi eelnevalt lubasin suure suuga, et iga nädal kirjutan korra eelnevalt möödunud teemadest, olen juba ilmselgelt maha jäänud eee...15 TEEMAGA! Okei, 15 teemat ma siin ilmselt täna lahti ei haruta, aga hakkame kärmelt peale ja vaatame kuhu omadega jõuame.

Päev 5: Kirjuta kellegist, kes sind inspireerib
Olen elu jooksul üsna mitmel korral antud küsimusega kokku puutunud ja tean sellele alati viivitamatult vastust. Kui muidu olen antud teemal peatunud põgusalt, siis pikemalt ja julgemalt sain teemal sõna võtta mõni aasta tagasi toimunud pulmas, kus üheks peategelaseks oli minu isa. Võttis see küll minult pisut enese kogumist ja muidugi pikka aega enne kõne pidamist selle ettevalmistamist, aga kui ta kord tehtud sai, tundsin end jube hästi, sest sain lõpuks endast kõik välja öelda mis alati hingel on olnud. Teate ju küll Eesti inimest, ei ole tal lihtne sooje sõnu ja emotsioone igapäevaselt kallite inimestega jagada, tuleb ikka asi nii kaugele ajada, et hakkad juba emotsioonidest üle keema 😅 Igatahes on isa olnud mulle aa-laa-tii suurimaks inspiratsiooniks, nii perepeana, ärimehena, superkokana, osavnäpuna, tarkpeana kui ka lihtsalt inimesena. Olgugi, et saan uhke olla tema ülieduka karjääri ja nullist sajani arengu üle, olen kõige uhkem selle üle, et tema suurim varandus on tema perekond. Ega elu nelja tütrega ole miski meelakkumine nii palju oskan ma küll öelda 😅 Tema jaoks on aga selgelt suur perekond just see väärtus mis kannab elu mõtet ja on edasiviiv jõud ♡


Päev 6: nimeta 10 laulu, mida sa praegusel hetkel jumaldad
Ma olen üsna veendunud, et iga inimene, kel võimalus igapäevaselt autoroolis ummikus istudes tundide viisi tiksuda, ei suuda jumaldada, rääkimata lihtsalt kuulamisest, ühtegi laulu eriti pikalt. Olgugi, et endale meelt mööda laulud tunnen ära juba esimesest kuulamiskorrast, kipub ikka nii olema, et peale juba kümnendat korda hakkab vaikselt käsi teise raadiojaama vahetuse peale tõusma. Mõned lood on aga sellised, mis läbi aastate kindlateks lemmikuteks on saanud ja jäänud, ning kuna neid enam ammuilma raadiojaamades ei mängita, kuulan neid alati hea meelega.
Nonii, siin on nüüd aga kaks lugu, mis mulle praegusel hetkel tõesti väga meeldivad ja üks lugu mis aegade algusest saati mu lemmiku positsioonile end sisse on seadnud:






Päev 7: jaga midagi mille nimel sa oled valmis võitlema


Päev 8: postita mõned elutarkused/mõtteterad, mis sind kõnetavad
Teate mina olen küll üks klassikaline Eestlane ja seda kõige skeptilisemas mõttes. Olen alati pidanud elutarkuseid ja mõtteteri millekski selliseks, millest end kohe kuidagi ei suuda kõnetada lasta. Ei tea kas ma tõesti 27 aasta jooksul pole veel ühtegi sellist silmanud, mis mulle kohe eriliselt hinge läheks. Viimaste aastate aktiivsete tegevuste najal sotsiaalmeedia maastikul, olen leidnud aga ühe ütluse, mis peab kuidagi hästi tõeselt paika. 


Päev 9: kirjuta oma tugevatest külgedest
Õõeehh need tugevad ja nõrgad küljed. Mäletan, et kui veel kunagi sa usinalt töövestlustel käidud ei olnud mul tõesõna aimugi mida antud küsimusele vastata tuleks. Nüüd, pisut rohkema elukogenuna, võin öelda, et tean ennast üsna läbi ja lõhki ja oskan määratleda ära nii enda nõrgad kui ka tugevad küljed.
Üheks minu suurimaks tugevuseks on järjekindlus, just selles mõttes, et kui olen endale mingi eesmärgi seadnud, teen ma kõik endast oleneva, et see teoks saaks (võibolla sellepärast ma endale üsna vähe eesmärke seangi haha). 
Teiseks enda tugevaks omaduseks saan pidada kindlasti empaatiavõimet ja inimestega kohanemist. Tunnen end pea, et igas seltskonnas ja olukorras kiirelt sisse sulanduvalt, sest hoian enda meeled avatuna ja annan inimestele võimaluse. 
Ei tea kui veider seda nüüd enda kohta tõdeda on, aga olen üsna kindel, et suudan ka enda ümber olevaid inimesi naerutada ja seega pean üheks tugevaks küljeks enda puhul huumorimeelt.

Päev 10: Kirjuta millestki, millest sa mõtled "Mis siis kui..." 
Nuputasin antud teema ümber üsna pikalt ja suutsin välja genereerida ainult mingeid imelikke soovunelmaid. Kujutamas end ette olukordades, kus olen võitnud lotoga 25 miljonit ja mida kõike ma sellega ära teha saaks. Mäletan, et pubekana tulid peale hooti ka tujud kus vanemate peale oli vaja kanda kogu maailma vimm ja sai ikka mõeldud, et oehh mis siis kui ma oleksin sündinud hoopis kuskile peresse Ameerikas, elu oleks "kindlasti" palju lihtsam 😅 Teinekord kui jällegi heldimus peale tuli, leidsin end mõttelt, et mis siis kui ma oleksin sündinud ükskõik milliste teiste inimeste juurde, oleksin ma ju välimuselt hooooopis teistsugune, seega jumal tänatud, et mu positsioon ikka just sellesse konkreetsesse perre sattus.

Päev 11: kirjuta oma tänasest päevast
Tööpäevad mööduvad mul üldjuhul väga üksluiselt graafikus töö-trenn-kodu. Tänane päev on peaaegu, et tavaline tööpäev, ainult selle erinevusega, et peale tööpäeva ootab mind ees kino külastus ühe vahva pundiga.

Oeh, tunnen, et lähen liigselt küsimustele vastamise peale kuidagi lukku ja lõpetan tänaseks siinkohal vastamise. Loodan, et üsna pea saan aga taaskord järje üles korjatud ja hoo sisse. Tänaseks aga minu poolt kõik, räägime varsti jälle!


Kommentaare ei ole: