teisipäev, 16. veebruar 2016

Austria vlog osa I

Heiii,

long time no talk...Nagu te teate oleme me Nilsiga hetkel Austrias aktiivsel suusapuhkusel. Kuna oleme siin täiega puhkuseaega nautinud ei ole ma saanud mahti blogisse tulla ja miskit kirja panna. Tegelikult oleme me päris kõvasti vaeva näinud, et lahedat videomaterjali kokku koguda, sest minu meelest on reisivideod niiii lahedad.
Nagu ma ka eelmises postituses mainisin, siis saime kaasa võtta filmimiseks nii tavalise videokaamera kui ka GoPro kaamera. Kui videokaamera saatis mind vaid ühe päeva, siis GoPro on meil juba mitmeid päevi väga sage külaline olnud. Nimelt ei olnud videokaameraga teps mitte mugav filmida kuna filmimisnurk oli ülilähedal ja GoProga saame palju vingemat materjali.

Meie reisuke algas tegelikult sellega, et reede õhtul pakkisime usinalt asju ja olime valmis vaid mõnetunniseks uneks enne lendamist. Kuna mina olen suuuuuur lennupaanika all kannatav inimene, pidin võtma reede õhtul õigepisut und soodustavat ravimit, kuna vastasel juhul poleks ma üldse magada saanud. Õnneks sain magada lausa 5h ja äratuskell hakkas helisema kell 3.30 öösel.

Rapsisime kodus kärmelt veel viimased asjad kokku ja seadsime sammud lennujaama poole. Tegime lennujaamas kiire ampsu ja ma tunnistan ausalt, et jõin ka lonksu konjakit, et pead tõstvat lennuhirmu taltsutada. Lend oli õnneks ülilühike - vaid 2 tundi ja 10 minutit. Kui esialgse info kohaselt pidi meie lend olema pea kolm tundi, tuli hiljem välja, et tugeva sabatuule  tagant tuule tõttu lühenes lennuaeg märkimisväärselt.

Jõudes Salzburgi lennujaama püüdsime enda kodinad võimalikult kiirelt kokku koguda, mis ei olnud ka muidugi eriti lihtne ülesanne kõikide haigutavate ja üliuimaste inimeste keskel :D
Vahva vahejuhtum oli muidugi ka see, et saime tund aega bussis tiksuda, oodates nelja inimest, kes pidid koos meiega Zell am See'sse sõitma. Lõpuks tuli välja, et need inimesed ei olnud Tallinna Lennujaamas lennuki peale jõudnudki seega ootasime lihtsalt tühja.
Kui saime lõpuks bussisõiduga algust teha, jäime meeletusse ummikusse ja sõit meie kuurorti kestis ca. 2h. See ei pruugi tunduda miskit nii hirmsat aga tolleks hetkeks hakkas väsimus juba võimust võtma ja nälg oli meeeeeletu.

Jõudsime õnneks nälja trotsides kenasti kohale ja asusime koheselt söögikohta otsima. Kui lõuna söödud, kukkusime põhimõtteliselt jalalt ja tegime mõnetunnise unepausi, peale mida läksime uudistama hotellis pakutavat õhtusööki. Nimelt on meil õhtusöök hinnas ja oh boyyyy kus siin saab palju süüa :D Jumal tänatud, et me veedame päevad aktiivselt mäel sportides, et vähekenegi saaks söödud koguseid balanseerida.

Järgneval hommikul seadsime sammud mäe peale ja hetkel ma teiega rohkem ei lobisekski vaid jätan teile ka veidikene vaatamisrõõmu vastvalminud vlogi näol.
Nagu ma juba mainisin, siis oleme usinalt filminud ja valmimas on vähemalt kaks vlogi, võibolla isegi kolm. Kuna aga materjali on väga palju, võtab videote kokkupanek ka pisut rohkem aega kui muidu.
PS! Täna on Nilsi sünnipäev seega palju õnne sünnipäevaks minu kallis Nilsike!!

Mõnusat vaatamist :)

Ann B ütles ...

Kusjuures, väga tihti jaotuvad inimesed kaheks... kas nad on suusareisijad või pigem soojamaareisijad. Ma olen eluaeg pigem teine olnud, aga alati neid suusareisi jutte kuulates ja vaadates tekib mul endal ka hirmsoov sinna mägedesse minna. Ma ei tea kuidas minu kõrgusekartus sellega sobib, aga soov on vähemalt täitsa olemas :D

Loodetavasti on teil selliseid ilusaid päikesega ilme ka, siis tulevad need gopro videod veel vägevamad! :)

Sille Sööt ütles ...

Palju õnne Nilsile! :)

Need mäed tunduvad niiii pikad, et ma juba kujutasin ette, kuidas ma seal komistaksin ja kukuksin ja veereksin ja mis iganes. :D Aga video oli tore ja te üldse nii toredad, et hea on vaadata. :)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Ann ma olen môlema reisi usku ja kord aastas ongi tàpselt paras môlemad ka ette vôtta:) muideks ma usun et máe peal ei olekski kôrgusekartusega hullu miskit aga gondlid mis màkke viivad vôivad kyll hirmu tekitada sest need sôidavad ikka ulme kôrgustel.

Sille aitàh seda on tore kuulda :)

Anonüümne ütles ...

Kiidan vlogi lugude valikut! :) Kohe hästi mõnusaks tegi selle oleku, eriti see Justini lugu :D Mis remix see Justini loost on muide? Ja mis teise loo nimi on üleüldse :)
Ma juba ammu tahtnud ka küsida, et kas Sa ise värvid küüsi või Sul ka see mingi geellaki teema? Jaaaa muide, ma ei saa üldse aru, et Sul probleeme näonahaga oleks :) ütlesid ükskord mu blogis, et oled sellega pidevalt hädas

Liisa Pärnpuu ütles ...

Justin bieber - love yourself (marcus remix) ja sigma-stay mingine remix oli ka :) kyyntel on mul juba aastaid kodune depend geellakk ja nàonahal oskan ma voibolla lihtsalt jumaetuskreemiga head kamuflaazi teha :D