reede, 26. veebruar 2016

Austria VLOG osa III

Hei,

täna näitan teile viimast osa meie Austria reisi Vlogidest. Tõele au andes sai see juba Youtube'i üles mitu päeva tagasi aga olin suur laiskvorst ja blogisse seda kohe ei lisanud.
Tegelikult on mul ka blogimisega väike loogika, et iga päev või siis vähemalt järjestikku päevadel ma blogisse miskit uut lisada ei taha sest mind kimbutab siinkohal vanahea paranoia. Nimelt olen ma väga paljude asjade suhtes üli paranoiline ja argpüks ning seega kardan koguaeg, et mul saavad peast teemad otsa mille kohta blogida :D
Kui te aga küsite ükskõik kelle käest, kes minuga kunagi kohtunud, siis saate teada, et lobisemine on üks minu suurimaid trumpe, seega loodetavasti jätkuvad jutukesed veel pikalt.

Seekordses vlogis näete aga meie mõnulemisi viimasel päikesepaistelisel mäepäeval, jalutuskäiku meie küla kõrval asuvasse Zell Am See linna ning naasmist kodumaale.

Soovin teile mõnusat video vaatamist ja tegusat nädalavahetust. Minu oma tuleb igatahes päris teguderohke ja ilmselt pajatan tegudest teilegi kui esimene puhkehetk saabub :)


Kommentaare ei ole: