neljapäev, 7. aprill 2016

MUA Nils - Video

Hei armsad,

Kuna Nils on mul nii tubli ja tahab blogi/Youtube tegemistes kogu hingega kaasa lüüa, mõtlesime meie, et teeme siis ühe korraliku naljavideo kah.
Paar nädalavahetust tagasi palusin Nilsilt abi enda õhtumeigi valmistamisel (kõlab, nagu ma hirmus tihti paluks temalt sel viisil abi) ja tema pani kohe käed külge ja hakkas aga mökerdama. Ei vaja vast erilist selgitust, et ega see õhtumeik nüüd miskiks kodu seinte vahelt lahkumiseks mõeldud olnud aga eks te selle järelduseni jõuate vast videot vaadates isegi.
Tunnistan küll ausalt, et ega see meil päris esimene kord sellist komöödiat teha ei ole. Nimelt umbes täpselt neli-viis aastat tagasi tegime samasuguse video aga tol korral siis igivana digikaameraga ja täitsa nagu niisama, endale hiljem vaatamiseks ja itsitamiseks.
Seekord saime aga kasutada oma ustavat GoProd ja võtsime asja kohe tõsiselt käsile ning valminud tulemust ongi täna õige aeg teiega jagada.
Vaatamata ajaolule, et Nils üle viie aasta pea igapäevaselt on minu kõrval olnud ja meigivõtteid pealt näinud, töötab see meeste loogika mingeid imelisi teid pidi ja meigitarbed läksid kasutusse hoopis risti-vastupidi kui peaks. See aga kogu ürituse nii naljakaks teebki ja samuti tahaksin eriliselt ära märkida Nilsi teavitust, et temast võib nüüd saada MUA Nils :D.
Oh neid sotsiaalmeedia imelisi mõjutusi. Ju on temalgi silma jäänud see viimase aasta suur MUA'tamise trend ja eks temagi sotsiaalmeedia feed'is kõiksugu MUA'd aegaviisi läbi jooksevad. Hea, et ma ise vähemalt tabasin õigel hetkel ära, et mis va asi see MUA nüüd on, sest kõik need lühendid ajavad lihtsalt nii mee-lee-tult segadusse.
No mõelge nüüd ise - MUA, OOTD, MUAH, HOTD, MU, FOTD - kes küll jõuab sel kõigel järge pidada. Tundub, et minu Nils jõuab haha :D
Ilma pikema lobata, las ma esitlen teile verivärsket makeup artist Nilsi ja tema loodud üllitist (ehk minu õhtumeiki)!
NB! Nils võtab bookinguid vastu alates tänasest! :D


4 kommentaari:

Sandra ütles ...

Avastasin su blogi alles nädalakese eest ja see on nii vahva! Teie videod on lihtsalt nii ägedad, ikka erilised nunnupallid olete. Ja selle video ajal sai ikka korralikult naerda, ootan juba huviga uut:)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Kift et siia meile sattusid, oled igati teretulnud :) jàrgmine video juba járgmine nàdal ;)

Laura Laurberg ütles ...

Hahaha! Nils nii siiralt jutustab oma tegevust. Enamus asjad olid meigi alustala :D :D :D

Ma vist tean, kelle ma palkan pulmameiki tegema :D Tehke soengu postitus ka, siis teab, kas saab soengu ja meigi ühest kohast :D


Liisa Pärnpuu ütles ...

haha no just, proff valmis :D