esmaspäev, 16. mai 2016

Turistid kodulinnas

Möödunud reedel üllatas mu armas Nils mind väikese peatuulutuse ja linnaskäiguga, mis hõlmas meie lemmikrestorani külastust ja sooja suveilma naudisklemist Tallinna vanalinna tänavatel.
Võtsime kätte ja sõitsime linna hoopistükkis rongiga, et mõlemal oleks võimalus sajaprotsendiliselt puhata ja ei peaks muretsema auto parkimise pärast jms...
Kohe kui kodust rongi peale hakkasime sammuma, sain suure üllatuse osaliseks kui avastasin, et õues on lausa 22 kraadi. Olen mina ju nädalaid järjest vaid kontoris ja kodus istunud ja ilmast ei tea miskit... tuleb tunnistada, et olin ääretult rõõmus, et ilmataat meid just sel päeval veel maksimaalsete soojapügalatega kostitas :)

Võtsime esialgu suuna Chakra restorani maalilises Bremeni käigus, mis meie mõlema suuuur lemmik on :) Me lihtsalt armastame vürtsiseid roogasid ja seda mõnusat mahedat õhustikku, mis Chakras meid alati ees ootab. Rääkimata sellest suud vesistama ajavast lõhnast, mis tervet restorani valitseb. Yummie!

Kui kõhud täis ja meel hea - mis suuresti sai tõuke ülitoredast punapäisest teenindajast Chakras - kasutasime sooja ilma maksimaalselt ära ja otsustasime, et käitume justkui turistid võõras linnas ja hakkasime muudkui jalutama. Jalutasime läbi Raekoja platsi ja piki Viru tänavat kuni lõpuks jõudsime tiirutades Wabaduse kohvikusse, kus tegime väikese kohvi ja koogi :) Edasi läksime päikeseloojangut vaatama Toompea vaateplatvormile ja tiirutasime tänavatel, mis platvorme ümbritsesid. Kohe tõesti tuli turisti tunne peale, sest need pisikesed keskaja hõngulised tänavad olid täiesti inimtühjad ja lasid mul muudkui ahhetada ja ohhetada kifti arhitektuuri üle. Teate ju küll, et ma olen täielik ajaloo-fanaatik ja satun täiesti oma maailma kui mind vanaaegsesse keskkonda lastakse.
Kuna meil oli kaasas ka Canon PowerShot G3X, klõpsisime hoogsalt pilte, mis minu arvamuse kohaselt jällegi täiesti imetabaselt välja kukkusid :)






 Tänaseks aga kõik ja mõnusat nädala algust!



Kommentaare ei ole: