reede, 12. august 2016

55 küsimust, mida keegi ei küsi

Hei sõbrad,

nägin mõni päev tagasi Facebookis Blogipostituste reklaamimise grupis, et levimas on miski küsimused-vastused postituste sari mil nimeks "55 küsimust, mida keegi ei küsi". Huviga asusin neid postitusi kohe läbi lugema ja tuleb tõdeda, et üsna mitut neist küsimustest on minu käest siiski varem küsitud, seega ei ole nagu pealkiri ju päris korrektne... Samas, mis ma ikka tähenärijat mängin nagu tavaliselt. Küsimused tundusid täitsa enam-vähem põnevad ja tundsin, et tahaks neile ka ise vastata. Mõelge nüüd kui lihtsaks on blogipidamine tehtud - keegi aga esitab küsimusi ja sina muudkui vastad - imelihtne :D Asume aga siis kohe asja kallale!

1. Kas sa magad riidekapiuksed lahti või kinni?
Kohe kindlapeale kinni - ma ei saa ju jumala eest riskida sellega, et mõni öine koletis sealt välja roomama hakkaks!

2. Kas sa võtad hotellidest tasuta šampoone ja dušigeele koju kaasa?
oh-yes-sir!

3. Kas sa lõikad ajakirjadest välja kuponge, kuid ei kasuta neid kunagi?
Minu teada ei ole Eestis ajakirjade vahel kuponge... kui oleks, siis minu sisemine kooner oleks rõõmus!

4. Kas sa oleksid rünnatud pigem karu või mesilaste poolt?
Kindlapeale mesilaste! Seljuhul tundub, et säilib vähemalt mingigi võimalus olukorrast eluga pääseda.

5. Kas sul on kortsud?
Jah, kõige enam turritavad välja need va kanajalad ehk naerukortsud.

6. Kas sa naeratad alati piltidel?
Kuna mul on naermisest tekkinud lausa kortsud, siis võib eeldada, et suu on koguaeg kõrvuni. Seda ta on ka piltidel.

7. Kas sa loed oma samme?
Kui ma oma samme veel lugema peaks, ei suudaks ma enda kõndimistempoga absoluutselt sammu pidada ja käiksin kindlapeale ninali.

8. Kas sa oled metsas pissinud?
Absoluutselt!

9. Kas sa oled tantsinud isegi siis kui muusika ei mängi?
Ma ütlen Nilsile pidevalt, et tema elu on nagu Broadway muusikal. Kuna mind vaevab krooniline lobapidamatus, libiseb mul kodus pidevalt mõni viisijupp üle huulte ja kus need tantsusammudki siis maha saavad jääda.

10. Kas sa närid oma pastakaid/pliiatseid?
Oeh...jah.

11. Mis suuruses voodi sul on?
2x meritäht!

12. Mis on su selle nädala lemmiklaul?
Kuna möödunud nädalavahetuse Weekend Festivale järelkaja ei taha peast kaduda ja hetkel just see sama laul kummitab siis las temaks olla: Don Diablo & Steve Aoki X Lush & Simon - What we started.




13. Kas sinu arust on okei, kui mehed kannavad roosat?
Aga loomulikult, tehku mis soovivad :)

14. Kas sa vaatad ikka veel multikaid?
Kuna mul on kõrval neli pisemat, siis on multikate vaatamine üks minu igapäevaseid osasid. Kuigi mitte keegi neist ei ela koos minuga, tuleb mul ju siiski nende jaoks päevakorraliste sündmustega (loe: uute multikatega) pidevalt kursis olla.

15. Mida sa õhtusöögi kõrvale jood?
Vett!

16. Mis kastme sisse pistad kananagitsad?
Oh sa issand jumal, millal ma viimati kananagitsaid sõin? Aga kui nüüd spetsiifiliselt valida saaks siis McDonaldsi hapukoorekastmesse for sure!

17. Mis on sinu lemmiksöök?

Hakkliha-kapsahautis.

18. Mis filmi võiksid sa lõpmatuseni vaadata?
Kääbiku triloogia filme.

19. Millal sa viimati kirjutasid kellelegi kirja paberil?
Kahjuks jääb see vast nii ammusesse aega, et ei mäleta...

20. Kas sa oskad autol õli vahetada?
he he he... eiii...

21. Oled sa kunagi saanud kiiruse ületamise eest trahvi?
Kümne aastase sõidustaaži esimene kiiruseületuse trahv tuligi ära käesoleva suve alguses, ületasin lausa 6 üle lubatud piiri! Ai-ai-ai!

22. Mis on sinu lemmikvõileib?
Must leib + tomat + sool + pipar!

23. Millal sa tavaliselt magama lähed? 
Ega see uneke enne südaööd naljalt tulema kipu...

24. Kas sa oled laisk?
Minusugune koristusfüürer lubab endale siiski ka laisku päevi, aga üldiselt laisaks ma end kindlasti ei tituleeriks. Mida rohkem on teha - seda parem mul on olla :D

25. Kui olid laps, kelleks end Halloweenil riietasid?
Lapsena oli meil ikka Kadri- ja Mardipäev, mida pikalt oodatud ja milleks hoolsalt ettevalmistatud sai. Kui anti võimalus väikse laulu- ja tantsuoskuse najal miskit magusat välja nuiata, oli see suur päev!

26. Kui paljusid keeli sa rääkida oskad?
Inglise keel ja eesti keel on meil ju tänapäeva maailmas iseenesest mõistetavad... Pisut pursin ka prantsuse keelt ja kirun end siiani, et esimese emakeelena selgeks saanud saksa keelt nii vähe täna mõistan.

27. Kas sa tellid mõnda ajakirja?
Jah, minule tuleb igakuiselt Imeline Ajalugu ning Nilsile Imeline Teadus. Sellised faktitargad ajakirjad on täiega minu teema!

28. Kas sa vaatad seebioopereid?
Omal ajal koolitas vanaema mu ikka kenasti seebikaid vaatama. Ei möödunud päevagi "Tahmanäo", "Santa Barbara" või "Rosata". Hiljem tuli ette ka aegu mil mu päev ei olnud täiuslik ilma "Sturm der liebeta". Täna on aga reaalsus selline, et seebikatest vaatasin end ilmselt üle ja ei taha neid enam silmaotsaski näha.

29. Kas sa kardad kõrgust?
Ei karda.

30. Kas sa laulad autos?
Oh jeerum, mu auto on teisisõnu mu isiklik lava! Laulan, tantsin - you name it!

31. Kas sa laulad duši all?
Vot seda ma ei tee - vesi läheb ju kurku.

32. Kas sa tantsid autos?
No...ma ju ütlesin et tantsin :D

33. Viimati tegid autoportree fotograafi juures?
Kuna töötan igapäevaselt koos fotograafiga, kellele teinekord on vaja proovifotodeks ikka oma nägu ette kanda, usun, et see võis olla kuskil nädalake tagasi...

34. Kas sa arvad, et muusikalid on igavad?
Ei absoluutselt mitte.

35. Kas jõulud on stressirohked?
Teate, ma stressan niikuinii koguaeg saja asja pärast, mis see jõuludki siis sinna potti visata ole. Jõulud on ikka mõnus aeg! Juba ootan :)

36. Lemmikkook?
Ma ei salli silmaotsaski ühtki kooki, mis sõbrunenud šokolaadiga. Mida heledam seda parem! Ilmselt võiks selleks pidada mõnd kohupiimakooki - näiteks rabarberiga.

37. Kas sa usud vaimudesse?
Jah, aga mitte nö. kummituslikul viisil. Usun hingedesse ja nende kohalolusse.

38. Kas sul on olnud kunagi deja-vu tunnet?
Oo-jaa, lausa niivõrd palju, et olin sunnitud mingi hetk välja guugeldama kuidas see üldse tekib. See on kusjuures väga põnev ja äärmiselt loogiline, soovitan uurida ;)

39. Kas sa võtad igapäevaselt vitamiine?
Ei, ei, ei! Tabletikujul vajalike ainete manustamisse ma absoluutselt ei usu.

40. Prisma, Selver või Rimi?
Rimi!

41. Nike või Adidas?
Olen viimastel aastatel rohkem Adidase disaini usku pöördunud - naiselikumad jooned ja värvid.

42. Cheetos või Lays?
Oot, kas siin Piraadi krõpse ei või valida? Ei? Okei, siis jääb Cheetos. Lays ei ole üldse minu teema.

43. Metspähklid või päevalilleseemned?
Kohe kindlapeale metspähklid! Mäletan nii hästi kuidas väiksena ootasin maal suvevaheaja lõppu, sest just siis valmisid naabrimehe õuel suurtes sarapuu okstes pähklid ja saime salamisi vargil käia.

44. Oled sa kunagi võtnud tantsukursuseid?
Omaalgatuslikult ei ole. Vast sellepärast, et väiksena kui vanemad alles maad kompasid, et millist trenni mulle valida, tulin peale esimest 10-minutit võistlustantsu trennist nuttes ja röökides ära kuna õpetaja otustas kõikidele kõvahäälselt teada anda, et 5 aastane Liisa on loll, sest vasakul ja paremal poolel võiks ikka vahet teha! *häshtääg lapsepõlvetrauma*

45. Kas sa oskad oma keele torusse panna?
Jah, isegi lille oskan teha - millised eluliselt vajalikud oskused!

46. Oled sa kunagi nutnud kui oled väga õnnelik!
Oh issand ma nutan koguaeg - õnnelik, kurb, vihane, hirmul - emotsioonid tuleb valla lasta noh :D

47. Kuum või külm tee? 
Ei oska kahjuks teed hinnata ei külmalt, ei kuumalt.

48. Tee või kohv?
Õnnistatud olgu see päev kui kohvi minuni jõudis! Kohv - mu arm.

49. Mis on su lemmikvärv?
Sinine

50. Kas sa saad hinge kinni hoida, ilma et hoiaksid nina kinni?
eee...jah? :D

51. Kas sa oskad hästi ujuda?
Ütleme siis nii - ma saan hakkama kui mind vette visatakse. Krool ja koer on mul 5+! Konnastiil on minu jaoks aga ilmselgelt liiga sünkroniseeritud ja see mul teps mitte välja ei tule...

52. Oled sa kunagi mingi võistluse võitnud?
Olen võistlussituatsioonides alati olnud meeletult kehv. Ei meeldi mulle üldse niiviisi teistega võrdluslatil olla ja ausalt, ma ei ütle seda ainult sellepärast, et ma kunagi midagi võitnud ei ole! :D

53. Kummad on paremad, kas mustad või rohelised oliivid?
Võehh...oliivid..

54. Kas sa vingud niikaua kuni saad oma tahtmise?
Noh...kuidas seda nüüd võtta. Neitsi tähtkujule on üsna omane tunne, et vaid minul on õigus ja nii on! Seega...teinekord vist tuleb väike vinguviiul sisse küll.

55. Kas sa oled kannatlik?
Kui ma midagi tahan - pean ma seda kohe saama! Seega ei ole :D



2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Sul on väga huvitav blogi ja Youtube kanal! :)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Aitäh :)