neljapäev, 24. november 2016

Unistamine on ju tasuta...

Heia sõbrad,

jõulud lähenevad armutu kiirusega mistõttu olen hakanud ka ise mõtteid enda soovide ümber mõlgutama. Ah mis siin luisata, eks ma olen tegelikult juba üsna pikalt üritanud välja nuputada, et mis siis sel aastal tarvilik jõuluvana kirja panna oleks. Erilise tõuke annab muidugi asjaolu, et juba nädalate viisi nuiavad pereliikmed vastused ja mida ei ole... on vastused!

Mäletan, et juba eelmine aasta kurtsin siin sama muret, et justkui veider on inimestele öelda, et nüüd just sellel ühel päeval aastas ostke mulle seda ja toda ja kolmandat. Võibolla sellise sundmõtte tagajärjel ei suudagi ma ühtegi mõistlikku kingisoovi välja mõelda. Tunnen end hiiglama palju mugavamalt ise kingitegija rollis, sest rõõmu lähedaste silmis on ju lihtsalt nii tore näha.

Olen põnevusega iga päev jälginud Pille-Riinu blogi, kuhu ta jõulude eel igapäevaselt kingisoovitusi postitab ja samuti teisi tublisid, kes ikka ja jälle millegi uue-põnevaga lagedale tulevad. Ise kiikasin tegelikult mõni aeg tagasi päris tihedalt Eesti disainerite tooteid ja olin siiralt üllatunud kui vinget kraami meil siin ikka tehakse. Üritasin küll pingsalt välja mõelda, et kas mõnda neist toodetest enda lähedastele kinkida saaksin aga kui ikka nii suure perega on tegemist nagu minul, tuleb eelarvega vähe ettevaatlikumalt ümber käia. Siin ka näited mõndadest minu lemmikutest:




Tegelikult on mul mõned asjad küll, mille järgi hing ihaleb, aga kõige vajalikum neist on nii hirmkallis ja keerukas leida, et ei teagi kas on paslik sellist vidinat jõuluvanalt paluda. Selleks on kaua igatsetud filmimisvalgus, täpsemini siis ringlight. Olen ühe korra antud valgustusega filmimist proovinud ja ei oskakski midagi paremat ette kujutada. Päevad on hetkel nii jube pimedad, et filmimiseks hetke leida on pea, et võimatu. Saan filmimist ajastada vaid laupäeva või pühapäeva hommikusse aga ega iga nädalavahetus ka sama graafikut pidi viitsi liikuda...


Kui nüüd soovinimekirjaga edasi liikuda, vaatab mulle vastu jälle üks üsna sarnane asjapulk - valgustusega lauapeegel. Jälle sama lugu, väljas valitseb pidev pilkane pimedus, nagu Mordoris elaks ausalt, ja igahommikused kosmeetikaminutid on illlgelt raskendatud. Hetkel toimin niiviisi, et igal hommikul võtan kätte oma minipeegli, mis peitub ühe väikese highlighteri karbis, lülitan tööle Iphone'i taskulambi ja lasen valgusvihul endale silmaauku paista. Ei kõla ju kui üks mõnus hommik? Selletõttu olekski väga vajalik üks valgustusega peeglike.

Viimase mõttena suutsin genereerida ühe päris huvitava toote. Nimelt nägin mõni aeg tagasi Jyskis vaipade osakonnas ca. 20€ maksvat tehis lambanahka, mis nägi üllatavalt hea välja. Olen alati endale miskit lambanaha sarnast soovinud, aga kui käsi ei tõuse, et isegi 20€ Jyski jätta siis noh... ilmselgelt ei osta ma endale ka päris lambanahka. Kuna Jyski oma oli aga nii soodne, võtaks neid kohe kamaluga ja laotaks terve diivani täis...ja põranda...ja voodiääre 😁

Tegelikult ootan ma kõige enam ikkagi seda, et saaks südamerahus hapukapsast ja verivorsti vitsutada ja varbad liiva lükata. Üsna kummastav on küll jõuludest troopilises kliimas mõelda aga kuna korra oleme seda juba kogenud, tean, et tegelikult on see jube mõnus. Lund, mis loodetavasti ikka mingi hetk otsustab maha tulla, jõuame nautida ju niikuinii veel pool aastat.
Tänaseks aga minu poolt kõik ja soovin teile lennukaid kingiideid!



1 kommentaar:

Riinulife ütles ...

Need Sune kõrvarõngad tunduvad eriti tuusad! :O