reede, 4. jaanuar 2019

hommikusöök õhtusöögiks e. kohupiimapannkoogid

Ma pean praegu ülehelikiirusel retsepti siia kirja panema, sest eile õhtul juhtus midagi hämmastavat. Ma olen täielik retseptiment ja ei saa ilma nendeta põhimõtteliselt üldse (magusroogi) kokatud. Okei, noh tegelikult midagi nipet-näpet ikka improviseeritult tehtud saan aga hinges närib kahtlus, et midagi läks raudselt valesti.

Et sel korral tegin tavapärase nädala alguse toidupoe tellimuse hoopis nädala keskel, suutsin mõndasid asju liialt palju toidukorvi laduda ja impro pidigi teoks saama. Oleme jõhkrad piimatoodete fännid aga nendega on ju selline lugu, et kuupäevad kukuvad üsna kiiresti. Eile õhtul vaataski mulle külmkapist vastu terve virn kohupiimalisi, seega võtsin (meespere rõõmuhõisete) saatel vastu otsuse, et õhtusöögiks valmistame hoopis hommikusööki. Näiteks kohupiimapannkooke.

Olen proovinud varem suure hurraaga nii banaanipannkooke kui tatrajahust pannkooke ja millest iganes veel, aga no ei ole need minu masti kohe üldse. Olgugi, et tervislikud ja puha, eelistan vähemalt pannakate juures klassikalisemat maitset. Eileõhtused kohupiimakad aga, ooooomaigaaden ma ei liialda kui ütlen, et need olid suussulavalt pehmed, kohevad ja lihtsalt igatepidi imelised! Seega aitab pikemast lobast ja siit tuleb mingite enam-vähem parameetritega retsept, et saaksite ka ise soovikorral nädalavahetusel mõnusate kookide saatel hommikut vastu võtta.


Sega mikseri abil kokku 3 muna, ca 200ml piima, ca 2dl jahu ja 2 pakki Farmi lahjat vanilliiniga kohupiima ning kõige lõpus lisa 0,5tl soodat. Aa suhkur ja sool ka muidugi. Segu peaks jääma pigem paksemapoolne ja küpsetada soovitan kindlasti  madalal kuumusel, sest muidu kipuvad kiiresti kõrbema.

Muide, millega teie armastate pannkooke süüa? Mina näiteks söön suhkruga 😛

3 kommentaari:

Katriin ütles ...

Kui kunagi kohupiimaga pannakad avastasin, siis ei pidanud aastaid tavalisi pannakaid millekski :D
Mulle meeldib mee ja hapukoorega süüa. Või soola ja hapukoorega (nii söön ka kaerahelbeputru).

Kaur ütles ...

Tavaliselt ma pannkooki kohupiima ei pane.
Ja no tainast teen ma paar korda rohkem kui sina.

Aga kui on aega, võib panna ricottat ja vahustada munavalged eraldi ära. Tööd on küll poole rohkem, aga tulemus on täiesti teisest klassist.

Retsept: http://toidutare.ee/k%C3%BCpsetised/pannkoogid/104D7/

Liina ütles ...

Varem sõime päris palju banaanipannkooke, kuni lapsel banaaniallergia avaldus. Siis nüüd on meil taimse piimaga pannkoogid menüüs ja oleme ühele retseptile kindlaks jäänud.
Väiksena sõin ka eranditult suhkruga pannkooke (pudru peale läks ka alati paks kiht suhkrut hoopis :D ) aga nüüd lapse ees sellist asja teha ei taha. Nii on meil kodused moosid, enamasti küll hoopis poest toodud vaarikamoos, sest meie moosivarustaja seda just ei tee :D Pähklivõi, mingid püreestatud puuviljad, külmutatud marjad jms on nüüd rohkem teemas. Kui miski on liiga "lahja", saab agaavisiirupit ka lisatud. Nutella ja muu sellise ülesuhkrustatud kraamiga ootame ka seni, kuni lapsele rohkem suhkrut lubatud on. Et teine on kohe tulemas, ei juhtu seda ilmselt veel nii pea. Aga oleme kõik nende naturaalsemate maitsetega nii ära harjunud, et ega ei igatse kah muid variante enam.