esmaspäev, 7. september 2015

26 lootus uus

Täna on minu sünnipäev, seda ei juhtu iga päev, sünnipäevalaps võta veel üks naps!
Ma loodan, et te kõik ümisesite seda juba teada-tuntud viisil eksole...
Kuna ma olen seda postitust kirjutanud täna terve päeva vahelduva eduga (täpsemalt kella 12st päeval kuni kümneni õhtul) siis on see emotsionaalselt üsna üles-alla postitus. Tänase päeva jooksul kogesin palju häid ja ka mitte-nii-häid ja segaseid emotsioone seega...here goes,






Suuremad sünnipäeva pidustused said maha peetud möödunud nädalavahetusel. Suuremad olid need sellepärast, et mul on lihtsalt nii-ii-iii suur pere ja seetõttu saab ka termin "väike pereüritus" meie mõistes hoopis uue tähenduse. Tegelikult oli tegemist vaid mõnetunnise koosistumisega mida väisas hirmpalju pereliikmeid (tegelikult oli väga tore!!!).
Laupäeva päeval kostitasin hea-paremaga oma perekest ja õhtupoolikul mõnda armsat sõbrakest kah
:).







Olgugi, et terve nädalavahetuse oli tunne, et I can do everything, sest et on mu sünnipäeva wiikend...siis täna, õigel päeval, on tunne kuidagi melanhoolne. Esmaspäeva värk vist. 
Püüan siiski positiivset nooti hoida :)

Mäletan hästi kooli ajast, et Septembrikuud hakkasin ootama juba siis kui Juunis koolivaheaeg algas. Väga mõnus oli mõelda, et kui teistel vaid kooli-alguse-hirmumõtted peas siis minul keerles peakohal vaid mõte sellest, et tuleb sünnipäev. See tegi alati koolialguse paremaks (seega aitäh vanemad, et ajastus niivõrd hea sai! :D ). Enamused sünnipäevad olen mööda saatnud kodus, sest kodus on ju nii hea olla :D.  Kõik on käe-jala juures ja lihtne on majandada.
Kui ma veel väiksem olin, oli see täiesti tavaline, et kogu sünnipäevapidu peeti iga aasta kodus, kartulisalati, muusika, viktoriini ja mängude saatel. Iga aasta oli sama kava aga igav ei olnud mitte kunagi. Kõikide kodudes olid ju erinevad mängud mida endal kodus ei olnud ja alati oli midagi uut avastada. Jube keeruline tundub see tänapäevane "otsi iga aasta uus mängutuba" stiil. Kuigi tuleb tõdeda, et õdede-vendade rohkuse tõttu olen ma ilmselt kõik Tallinnas asuvad mängutoad + megazone + batuudikeskus ja muud taolised funhouse'id läbi käinud. Eks nad suhteliselt ühe puuga löödud ole. Samas on need ju peaasjalikult mõeldud nooremale generatsioonile kui mina seega ei oska ma ehk nende asutuste võlu niivõrd hinnata.

Ma olen alati tundnud, et sünnipäevaks kinkide küsimine on kuidagi ülimalt veider...aga samas midagi ju nipet-näpet oleks tore saada. Kuna ma olen ülimalt praktiline inimene siis mu armsad sõbrad said eelnevalt kuulda soovidest mida mul tõesti tõesti hing ihkas ja vaja ka oli, seega käesoleva aasta kingisadu oli niivõrd meeldiv :)
Olge te tänatud armsad inimesed!!



Tänase päeva õhtu lõppes õnneks väga toredalt. Tegime väikese spontaanse põike kinno ja lasime end komöödial naerutada. Samuti olen ma väga väga positiivselt üllatunud kui paljud head inimesed minu poole enda armsad soovid teele panid. Loodan, et nende positiivsete võngete saatel suudan liuelda terve järgmise eluaasta.
Teadke, et kõik soovid läksid mulle väga korda ja tegid päeva palju paremaks ning päikselisemaks. 

Aitäh teile!



Kommentaare ei ole: