teisipäev, 22. september 2015

Igapäevajutud & meigijutud

Olen täheldanud, et mind ennast huvitab blogisid sirvides kõige enam just see teiste inimeste täiesti tavaline igapäevane elu. Ei tea küll miks aga inimeste eludesse piilumine tundub jube põnev.  Tuleb tunnistada, et eks ma olen tegelikult jube uudishimulik kah.
Ehk on põnevus tingitud sellest, et oskad end seeläbi teistega samastada ja ühiseid jooni leida. Avastad inimesi, kellest varem aimugi polnud ja üllatuslikul kombel on nad sinuga veel jube sarnased ka.
Või on see ehk teinekord just sellepärast põnev, et avastad kuivõrd erinevaid inimesi on olemas?
Öeldakse ju, et erinevus rikastab...tundub, et erinevus ka huvitab, intrigeerib ja tekitab kõneainet.

Olen käesolevasse blogisse teinud veidi rohkem kui ühe kuu jooksul 17 postitust. Ma ei tea kas see on palju või vähe...pigem on see vast tavaline. Selle aja jooksul ei ole ma ikka veel päris hästi selgeks saanud, mis võiks olla selle blogi identiteet. Selge on see, et kirjutada mulle meeldib ja tundub, et teile meeldib lugeda ka. Küll aga, ei ole mul kirjutada igapäevaselt ülimalt intrigeerivatel juhtumistel või teemadel. Usun, et oskate end sellega samastada kuna igapäevaelu on ju more or less kõikidel üsna tavaline. Tunnen, et minul on see kohe eriti tavaline kuna tihtipeale olen ülimalt tubane inimene ja pean vahvaid tegemisi väljamõtlema kodus nelja seina vahel. See ei tähenda muidugi seda, et ma päevast-päeva kodus istuksin, käin ikka tööl, trennis, kinos ja väljas kohvikutes ka...aga kodus meeldib mulle kõige rohkem :D. Kui mõni teist peaks olema nagu mina, siis peaks teile ka nendest nö. tavalistest asjadest lugemine ju huvi pakkuma... Eriti meeldiks mulle muidugi kui mõni teist teada annaks, mis teemad teile kõige rohkem meeldivad. Tunnen, et saaksin seeläbi kirjutamiseks indu ja enesekindlust kohe kamaluga juurde.


Üks päev taas kodus endale tegevust välja mõeldes (kui keegi nüüd mõtleb siis jah... ma ei ole ikka veel raamatute lugemislainele sattunud, but I'm working on it!) , et teen lihtsalt katse-eksitus-meetodil niiöelda everyday makeup video. Mulle endale meeldib selliseid klipikesi vaadata ja jagan enda väikest videokest ka teiega. Ütlen kohe ära - et tegelikult ma kontuurimisvahendeid igapäevaselt siiski ei kasuta, pigem pintseldan end nendega üsna harva. Küll aga sain ma oma esimese kontuurimiskiti alles mõned nädalad tagasi ja olen sellega katsetamisest ikka veel vaimustuses niiet minu pintseldamis-katsetused on näha ka videos :D



Kui mingil põhjusel peaks kedagi huvitama täpsemalt mis vahendeid ma videos kasutan, siis andke aga julgelt teada ja annan küsimustele vastused. Seniks aga head muusika nautlemist ja video vaatamist!
Tsauki!


1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Mul oleks ka selliseid asju vaja, et ilus olla :D