reede, 5. veebruar 2016

Mida teha sõbrapäeval?

Tsautsauu,

Avastasin täna poes käies, et tulemas on sõbrapäev. Loomulikult andis sellest märku asjaolu, et toidupoodi sisse astudes oli suur oht mattuda mäekõrguste südamekujuliste pehmete ja portselanist vidinate alla. Mäletan, et veel mõned põgusad aastad tagasi oli igakord veebruarikuus suur tung sõbrannadele just neid samu südamekujulisi vidinaid varuda. Jumal tänatud, et see aeg nüüd möödas on :D
Hakkasin aga siiski mõtlema, et iseenesest on sõbrapäev ju täitsa tore püha. Kinkida ju ilmtingimata midagi ei pea aga miskit koos teha oleks ju vahva.
Mõtlesin, et panen teile kirja hoopis ühe nö. päevakava koos soovitustega, et mis siis sõbrapäeval lähemate sõpradega ette võtta. Minu jaoks kõlaks selline päev igatahes jube hästi :)
Käesoleval aastal viibin ise küll sõbrapäeva ajal Eestist eemal, aga kui ma oleks kodumail, võtaksin kasvõi midagigi neist tegevustest kohe kindlasti päevakavva.
Ma olen alati olnud selline inimene, kes armastab tohutult teistele kinkide ja üllatuste korraldamist. Küll aga olen ma niivõrd isekas hea sõber, et üritan väga tihti kingid valida sellised, millest saaksin ka ise osa :D
Kuna sõbrapäev langeb sellel aastal pühapäeva peale, on see ju lausa ideaaaaalne võimalus terve päev sõpradega mõnnatada.



Miks mitte hommikut alustada ühe korraliku brunchiga. Kutsu sõbrad külla ja kokka sõpradele hommikukohvi kõrvale ülikohevaid pannkooke minu lemmikretsepti järgi mille leiad siit: LINK
Et pannkoogiamps kohvikõrvale eriti magusaks teha, lisa pannkoogitaignasse pisikesi šokolaaditükke ning saad ülimaitsvad Ameerika stiilis chocolate chip pannkoogid.
Kui soovid pannkoogid veidi tervislikumaks teha, kasuta küpsetamisel kaerajahu.


Kui tunned, et ise kokata ei viitsi aga miskit maitsvat ja veidi erilisemat siiski tahaks, proovi vahvleid! Kuna veneaegsed vahvlirauad on tänapäeval suhteliselt rariteetsed ja samas ka hirmkallid, oleks ju mõnus kui keegi teeks sinu eest vahvlid valmis. 
Olen viimasel paaril nädalal näinud Instagramis ja Facebookis palju postitusi selliselt ettevõttelt nagu Vahvlihaldjad (LINK). Mul ei ole kahjuks olnud veel endal võimalust nende imekauneid vahvleid proovida. Ma ei kahtle hetkekski nende vahvlite ülimas headuses sest pilt ütleb ju rohkem kui tuhat sõna. 


Kui keha ja meel on hommikukohvi ja maiuste näol turgutust saanud, esimesed lobisemised lobisetud, oleks ju mõnus võtta ette väike teekond linna ja külastada näiteks kino.
Ma panen praegu tähele, et minu kokkupandud päevakava keerleb enamjaolt söögi ümber aga noh, mis seal's ikka :D
Minu jaoks on 50% kinoelamusest popcorn... ma usun, et ma ei ole kindlasti mitte ainuke. Konkurentsitult kõige parem popcorn minu meelest on Coca Cola Plazas, lihtsalt niiii maitsev.
Ma ei ole kunagi olnud kinos käies kommilemb kuni ükskord avastasin Plaza esimese korruse poest sellise brändi nagu Veri Beri. Tegu on siis Leedukate tootega ja kujutab see endast väidetavalt väga tervislikku puuviljamaiust. Täitsa lõpp kui hea see on, kindlalt proovige!



Plaza kinokavast võib hetkel leida üsna mitmeid Oscarile nomineeritud teoseid, seega vaatamist peaks jaguma igale maitsele.

Kui te aga kinno minna ei viitsi, võtke ette näiteks muuseumikülastus. Reisidel käies olen ma ka pigem see muuseumi-linnasjalutaja tüüpi. Mulle meeldib vanu asju vaadata ja nende üle mõtiskleda :D Tallinnas on külastamisväärilisi muuseumeid jalaga segada. Suurematest muuseumitest soovitaksin kindlasti Lennusadamat või KUMU. Mina põlis-Tallinlasena olen KUMU kunstimuuseumit külastanud üsna mitmel korral aga Nils näiteks ei ole kordagi. Meil on muuseumikülastus juba varsti plaanis.

Kui mõned tunnid muuseumi või kinoelamusega sisustatud, oleks ju jälle aeg miskit hamba alla pista eks? :D
Ma arvan, et sellisel tegusal päeval oleks mõnus kui saaks maha istuda kohta, mis oleks eelkõige hubane ja annaks võimaluse taaskord rahulikult lobisemislainele sukelduda.
Esimeseks soovituseks oleks minu poolt Kohvik Kohalik (LINK). Külastasin ise Kohalikku tegelikult alles mõned nädalad tagasi esmakordselt ja mulle väga meeldis. Sõin tookord Juustust Kikerherne - Suvikõrvitsavormi mis oli lihtsalt ülimaitsev.
Samuti soovitaksin teil külastada vanalinnas asuvat restoran Chakrat (LINK). Chakra ruumid on nii mõnusa keskaegse hõngu ja sumeda valgusega otse vanalinna südames.

Leian, et taoline päevaplaan on üks päris mõnus viis kuidas sõbrapäeva pühapäev mööda saata.

Praeguseks aga tsau ja räägime varsti jälle!



1 kommentaar:

Kertu ütles ...

Täitsa rõõmuga kutsuks teid hommikul ju kohvi jooma ja pannkooke sööma, aga lähete ju ära :)!

Kusjuures kingituste osas oli teeisekingitus blogis ka väga lahe mõte mida tahaks ära katsetada ehk siis õnneküpsised :).
Aga kindlasti nõustun sinuga, see päev ongi kellegiga koos veetmiseks ning toredaks ära olemiseks, parim kingitus :).