esmaspäev, 12. september 2016

Sünnanädala kokkuvõte!

Hei armsad,

oh sa poiss ja tuhat ja tuline kus mul oli alles vinge nädal! Kuigi üldiselt on siin selliseid igapäeva jutukeste postitusi vähe, sest ma lihtsalt veedan oma päevad nii hirmus rutiinselt ja midagi põnevat ei tee, on täna küll igati paslik teile enda sigalahedast sünnipäeva nädalast pajatada. Huhh...emotsioonid on veel nii värsked ja laes, et ei teagi kohe kust otsast alustada.

Millegipärast kipub alati nii olema, et kuid enne sünnipäeva võtan kinnisideeks, et see aasta ma midagi ei korralda ja asi ants. Alati kulmineerub see aga sellega, et midagi siiski toimub ja oi-oi-oi kus meil alles toimus!
Õigel päeval, ehk möödunud kolmapäeval, pidasin pisikese sünna kontoris ning plaanisin õhtu veeta täitsa rahulikult kodus hommikumantlis ja sussides puhates. Juhtus aga selline vahva lugu, et sõbrannad otsustasid mind üllatada pisikese külaskäigu ja sületäie kingitustega. Kuna mu Kertuke oli just naasnud puhkuselt Horvaatias, tõi ta mulle maitsmiseks igasuguseid erinevaid Horvaatia maiuseid, teine sõbranna Katrin saabus hiigelsuure hunniku kurkide ja tomatitega ning ühiselt suutsid nad mind üllatada appike kui vinge asjaga! Nimelt olid nad juba mitu nädalat (või isegi mitu kuud?) varem kokku ajanud Nilsi ja Lotta kaasabil hiigelhunniku ülivingeid fotosid ja koostasid ühes minulike tsitaatidega megalaheda kollaazi. Ma lihtsalt arrrmastan selliseid kinke!


Kui kolmapäev õnnelikult möödunud, sain paar päeva aega, et sünnipäeva vaimustusest toibuda ja siis algas kõik jälle täie hooga peale! Kui algselt planeerisin laupäeval vaid vanematega tsipake kohvikus istuda, kulmineerus see kõik aga sellega et vaid pisike osa minu perest (loe: 10 inimest) sai kurguni söödetud-joodetud meie kodu lähedal asuvas armsas kohvikus, kus veetsime paar mõnusat tunnikest. Kuna ma pidasin enda arusaama järgi siiski pisikese sünna, ei oodanud ma ka erilisi kingitusi. Ilmselt olen aga juuuube hea laps olnud kuna sain üle valatud absoluutselt meeliülendavate pakikestega!
Ema poolt sain kostitatud maailma kõige ilusama aktiivsusmonitoriga, mil nimeks Jawbone Up2. Välimuselt on ta täpselt minu masti tagasihoidlik aksessuaar - I love it! Kuna olen tehnikaga alati natuke kimpus, ei ole ma veel jõudnud seda endale sobivaks seadistada aga õnneks aitab mind siinkohal mu Nilsike. Igatahes olen väga põnevil ja ausalt tahaks juba näha kui palju (loe: kui vähe) samme ühe istuva tööga kontoriinimese päevas sisaldub. Tuleb vist liigutama hakata :D


Minu õeke Lotta on aga loomulikult teadlik (ja ka jagab) minu Youtube sõltuvust  armastust ja otsustas mind üllatada eriti kifti asjaga - nimelt tellis ta mulle salaja Alfie, ehk Youtube'is tuntud kui PointlessBlog, netipoest pusa - mis on justkui rusikas silmaauku, sest ma olen juba issand-kui-kaua endale pusa otsinud ja üldiselt olen seda muidugi kaltsukates teinud. Leidnud olen aga täpselt 0 pusa, mis väga meeldiks, seega edaspidi näete mind PointlessBlogi pusas - KOGUAEG :D


Nüüd aga räägin teile vast kõige suuremast kingipommist! Minu armas isa isake võttis vaevaks kinkida mulle kaks kontserdipiletit Helsinkis juba Septembri lõpus toimuvale.... Justin Bieberi kontserdile! APPIII!!! Absoluutselt rahuliku südamega teavitan teile, et mulle väga väga väga meeldib Justini looming ja ma näen teda... päriselt :D Täna, esmaspäeva hommikul tegingi kribinal-krabinal Helsinkisse apartmendi broneeringu ja ostsin ära laevapiletid, et me koos Lottaga sinna ikka kenasti kohale jõuaks :) Kohe kindlasti kajastan kontserdielamust ka blogis, eks ole näha kas jutukese või vlogi näol...


Nonii - nüüd jätkame aga vähe pidusemal teemal... Peale kohvikusünnat kimasin kesklinna Jenni Korjuse juurde, et lasta end ekstra kauniks maalida. Kuigi tavaliselt olen tõeline kooner ja sellistele tegevustele kulutada ei raatsi, mõtlesin seekord aga, et kui juba siis juba ja õhtuseks linnakülastuseks löön end 100% sünnipäeva puhul üles. Jenni imelisi töid olen juba pikemat aega piilunud ja läbi õnne sain tema juurde ka sobiva aja. Olin aga nii ähmi täis, et unustasin sootuks otsida pilte või üldse mõelda, millist meiki soovin kuna tegemist oli koguaeg lihtsalt nii palju. Jenniga koos mõtlesime aga miskit välja ja iga viie minuti tagant peeglisse kiigates lihtsalt ahhetasin ja ohhetasin, sest juba alguses oli meik niiiiii lahe. Tema meigiarsenal on lihtsalt imeline ja see meik... las ma räägin teile... mul ei ole mitte kunagi elus nii hästi püsivat jumestust olnud ja seda ilma naljata! Mitte ühtegi korda - mitttte ühtegi - ei pidanud ma õhtu jooksul jumestust ise turgutama ja sain südamerahus linnapeal ringi kakerdada. Soovitan teil väääääga Jenni juurde minna - imeliselt vahva inimene ja uskumatu skill!


Jenni juures käidud - kimasin kodu poole, et kiiresti soeng pähe keerata ja taaskord sammud linna seada. Nimelt olin kutsunud enda kaks kõige paremat sõbrannat koos kaasadega Clazzi, et pisut kokteilitada ja vaadata, et mis linnamelul värskele 27 aastasele pakkuda on. Clazzis istusime paar tunnikest ja kuulasime kuidas Aafrika sugemetega punt muusikat vihtus mängida, peale seda hüppasime läbi Shootersist, kuhu minu jalg juba aastaid jõudnud ei ole ning lõpuks jõudsime muidugi Studiosse, kus oli minu mäletamismööda üks kiftimaid pidusid üldse! Tantsisime nii kuis jaksasime ja koju suundusime alles kella kuue paiku...


Võin ausalt väita, et minu 27 eluaasta saabus vingemalt kui ükski varasem ja seda kõike tänu mu armsale perele ja sõpradele. Aitäh kõikidele õnnitlejatele ja armsatele inimestele, kes minu sünnanädala nii kiftiks tegid! Tänaseks aga minu poolt kõik ja räägime juba varsti jälle :)


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Palju õnne tagantjärgi!

See meik võtab lihtsalt sõnatuks!:)