laupäev, 22. oktoober 2016

Ideaalne naistekas ehk NYX ja TFW


Hei armsad,

möödunud töönädal vuhises nii hirmsa tegutsemislaine all, et ei jõudnudki siia kordagi vahekokkuvõtteid tegema. Igale tööpäevale järgnes kas trenn, kohtumine või juuksur. Eilne, reedene õhtupoolik oli kõikidest päevadest aga kohe kindlasti kõige meeleolukam kuna olin kutsutud nii NYX eelavamisele Tallinna Kaubamaja ilumaailmas ja Viru Keskuse aatriumis ning samuti kutsus sõbranna Kertu mind Tallinn Fashion Weeki showdele, mis just reede õhtupoolikul aset leidsid.

Huhh alustame siis algusest! Kui veel ennemuistsel aal tähendas korralik naistekas siidripurgi kulisedes mööda südaöist kesklinna tuhisemist, siis nüüdseks on sõna naistekas omandanud sootuks põnevama tähenduse. Noh, ega ma nüüd ei väida siinkohal, et ma enam mööda südaöiseid kesklinnatänavaid tuhise või teinekord siidripudeli kulinat kuule, aga enamjaolt on naistekad kujunenud siiski teguderohkemaks ja planeeritumaks kui varem. Ega meil kellegil siin oma kiire igapäevase toimetuse kõrvalt ju liialt aega priisata ei ole ja seetõttu tulebki sõbrantsidega kohtumised teinekord juba kuid varem ette planeerida ning kellajaliselt paika sättida.

NYXiga oli minu esmane kokkupuude justnimelt kevadel, kui nende tutvustav üritus Kultuurikatlas aset leidis. Ühtlasi oli see üritus minu jaoks oluline ka sel põhjusel, et tutvusin lõpuks näost-näkku nii toredate Eesti blogijatega kellega nüüd alati taolistel üritustel lõbusalt üheskoos aega veedame - tsau Ninel ja Merlin!

Kui algselt olime kõik valmis NYXi vahvaid ja loomingulisi kosmeetikatooteid Eesti kaubandusse tervitama juba augustikuus, siis mõningate juhuste kokkulangemisel jõudis NYX enda shop-in-shop poekese Kaubamaja ilumaailmas avada aga alles täna, 22.oktoobril. Ütleme siis lühidalt niiviisi et - kaua tehtud kaunikene! Eile saime meie - blogijad, vlogijad, ilumaailma tegelinskid ja muud tähtsad ninad - aga võimaluse ostelda NYXi vastavatud poes esimestena ning ühes eelavamisega nautida ka Viru Keskuse Aatriumis Teele Viira juhitud avaüritust. Ääretult vahva oli jälle tüdrukutega kohtuda, mööda ilusat ilumaailma tuuseldada ja NYXi poes head-paremat uudistada.
Aatriumisse oli püstitatud ääretult glamuurne läbipaistvate mustade kardinatega ääristatud ala, mille keskel segamatult smuutisid ja näkse vestluse kõrvale nautida saime.


Foto: Kalev Lilleorg
Foto: Kalev Lilleorg
Et NYX on nii lahkelt mind juba mitu korda kingikotikesega kostitanud, oli mul nende tooteid kogunenud üsna mitmeid. Kuna aga ise olin silma peale pannud veel mõnele, mida kotikestest leidnud ei ole - olen tooteid ka sõbrantsidele jaganud, et ka nemad NYXi kirevast maailmast osa saaksid. Hetkel on mul aga kodus valitsemas selline NYX maailm, nagu te seda allolevalt pildilt näha võite. Eile haarasin endaga poest kaasa Sculpt & Highlight Face Duo, The Natural Shadow paleti ja loomulikult kuulsa Jumbo valge silmapliiatsi. Kevadel soetasin endale erkroosa Suede Matte Liquid huulepulga ja see on ausalt kõige parem omataoline mida olen katsetanud - ja uskuge mind, ma olen väga palju erinevaid matte pulki katsetanud. NYX oma jätab huuled ka peale 12h kandmist ääretult pehmeks, mis on mattide huulepulkade maailmas haruldus.


NYXi üritusel ütlesin sõbrantsidele tsau-tsau pisut enne seitset ja kiirustasin armsasse mereäärsesse Klaus kohvikusse, et kohtuda Kertuga kiireks kohvipausiks enne Tallinn Fashion Weeki õhtuseid showsid. Ma ütlen seda ikka ja alati, et olen täiesti teadlikult absoluutselt moekauge inimene ja kui ma seda ise ei oleks näinud, siis ei usuks ma, et eales TFW showdele sattuda võin. Kuna Kertu aga piletid võitis ja mulle täitsa vaba voli päeva valiku osas andis, otsustasime, et just reede õhtused Raivo Holm ja Kirill Safonov tunduvad kõige põnevamad valikud.


Ja las ma ütlen teile nüüd midagi - ma olen siiani täiesti hämmingust sellest, kui väga mulle seal meeldis! Olin absoluutses lummuses, millest oma osa ampsas muidugi suuresti mõlema disaineri looming, aga ka atmosfäär kuhu olime sattunud. Nimelt ei olnud ma Kultuurikatla peahoonesse veel ealeski jõudnud ja oh-my-lord ma tahaks sinna lihtsalt põrandale maha istuda ja suu ammuli lakke vahtida, sest see on nii minu cup of tea! Maksimaalne ajastu hõng - lihtsalt vaadake seda!


Meenutas mulle koheselt Shutter Island'is nähtud vanaaegset kinnist hullumaja või American Horror Story teise hooaja hullumaja. Ma ei väida nüüd, et Kultuurikatel on hullumaja vaid, et stiililt ei ole ma midagi ligilähedasemat oma silmaga ennem näinud.
Esimeseks showks oli Kirill Safonov oma teada-tundud tikanditesse mähkunud statement-tükkidega.
Kõik - alates üles keeratud 18. sajandi hõnguga soengutest, dramaatilisest tumeda vaibiga jumestusest, sügava klassikalise muusika ja puhevil kuid kehasse istuvate korsetti imeteerivate esemeteni - ühines kokku millekski vapustavaks. See renesanssi meenutav ajastuhõnguline show oli täpselt minu maitsele ja nautisin seda sajaprotsendiliselt.

Foto: Raul Mee
Järgmise etteastena oli valmis Raivo Holm, kelle brändina tuntud Year. Siinkohal pean täitsa ausalt tunnistama, et eelnevalt mina tema brändist kuulnud ei olnud, küll aga teadis vaid kiidusõnu jagada selle kohta Kertu. Show oli ülesehitatud äärmiselt praktilisetele esemetele - mantlitele. Esindatud olid nii meeste kui ka naiste mantlid mitmes eri stiilis ja oi-oi-oi kui palju kifte valikuid antud kollektsioonist saaks teha. Krabaks sealt nii endale kui ka Nilsile vähemalt 5 erinevat mantlit. Saab teele panna vaid äärmised kiidusõnad, et niivõrd praktilisele ja Eesti kliimas igapäevasele esemele on võimalik sisse puhuda elu. Muidugi mängis siin rolli ka super modellide valik ning väga mõnus kaasaegne ja meeleolukas muusika, mis sobis reede õhtusse justkui valatult.

Foto: Raul Mee
Võin öelda, et sellise mõnusalt tegusa nädala järgselt on ikka eriti hea laupäevale-pühapäevale niisama oleskledes vastu minna. Tänase päeva kondikava näeb ette mõne video filmimist ja hubast kodust filmiõhtut. Teile aga soovin puhkuse küllast sügisest nädalavahetuse algust ja luban, et räägime juba varsti jälle!


Kommentaare ei ole: