kolmapäev, 21. oktoober 2015

Igapäevajutud - Ma võitsin!

Eile töölt kodu poole kulgedes juhtus üks vahva asi. Nimelt kuulasin SkyPlusi, kus Andi Raig hõikas välja Tartu Milli pastamängu. Mäng näis olevat lihtne...kuid mida mäng edasi seda keerukamaks see läks.
Mängu eesmärk seisnes selles, et hõigatakse välja kaks pastanime, mil mõlemal tähed täitsa sassi aetud ning anagrammid moodustatud. Esimeseks anagrammiks oli Uni Ingel, mille seletuse Linguini üsna kiirelt ära mõikasin kuid kahjuks raadioeetrit õigel ajal ei tabanud. Mängu idee põhines aga sellel, et ära tuli arvata kaks anagrammi. Teisena väljahõigatud sõnapaar jättis inimesed totaalselt kidakeelseks ning valesid vastuseid ja toru ära viskamisi tuli riburadapidi.
Kuna seisin ummikus, tegin Google'is kiire otsingu ja tabasin näiliselt väga sarnaste tähtedega pastasordi - Conchiglie. Minu jaoks täiesti tundmatu nimetus...(Tegin praegu kärmelt veidi uurimistööd ja avastasin et Conchiglie on see vana hea merekarbimakaron).


Küll aga valisin eetri numbri ja sain esialgu ooteliini järjekorda. Raadio vaikselt tagaplaanil mängimas oli kuulda kuidas mitmed ja mitmed eksisid...järsku kõlas aga teisel pool telefonitoru Andi Raig tungiva sooviga saada õiget vastust. Vuristasin oma vastuse ette ja läks õnneks - see oli õige! Juhhuu!!!

Auhinnaks oli välja pandud Tartu Milli ning Anni Arro poolt kokku pandud pastakomplekt.
Käisin täna SkyPlusi kontoris oma pakikesel järgi ja jessus kui suur kast mulle seal üle leti ulatati.
Eriti lahe oli pakki vastu võtta juba selle pärast, et puutun igapäevaselt tööalaselt kokku auhinna võitjatega ja ulatan neile suurte naeratuste ja väljasirutatud käte saatel kiftid auhinnad üle. Seekord sain ma ise see suure naeratuse ja väljasirutatud kätega tegelane olla, jess!

Mis ma siis sain?




Kast peitis endas Anni Arro signeeritud kokaraamatut, pastatoitude retseptivihikut, pastakulpi, Fiskarsi juusturiivi, Tartu Milli pastapõlle, Salvest hõrkude köögiviljadega pastakastet, Tartu Milli 100% Durumjahust valmistatud Spaghettisi, Penne Rigatesi ning täistera Fusillisi.





Olgugi, et otseeetris tunnistasin pisukese piinlikusega oma vähest pasta-armastust olen siiski väga elevil just täistera Fusillidega kokkamise üle ning muidugi Anni Arro kokaraamatu üle. Raamat tundub esimesel lehitsemisel mõnusalt rustikaalses stiilis ja ma lihtsalt jumaldan värske  uue raamatu lõhna. Anni raamat on otsast lõpuni täis pikitud põnevaid retsepte, millede hulgas ka hulganisti pastaroogasid. Kuna ma olen aga pasta osas suur võhik, oleks ääretult tore kui teil mõni lemmik pastaretsept kohe varrukast võtta on ja mulle see kommentaaridesse poetada oleks võimalik.

Praeguseks aga tsauki!





Kommentaare ei ole: