teisipäev, 22. detsember 2015

Kingiloosi võitja!

Hei,

Et pühadetrall täie hooga käima tõmmata, tegin täna ära kingiloosi, mille kuulutasin välja nädalakese tagasi (LINK). Väga vahva oli näha, et osalemishuvi oli olemas ja samuti olid kõikide teie DIY ideed toredad!

Loosi otsustasin teha "vana head" moodi. Kirjutasin kõik osalejad paberitükkidele välja, ning lasin oma kallil kolleegil Tiiul olla fortuuna. Ta sai sellega lausa suurepäraselt hakkama ning võitja on olemas!

Et te aga saaksite tõestuse, et loos oli ikka kohe täisa aus, siis siin teile loosikäigust pildid.




Palju õnne kulla Kätlin, Joiki komplekt on sinu!



2 kommentaari:

Unknown ütles ...

jeeeeee, nii lahe. ma ei võida MITTTTE KUNAGI MITTE üHTEGI LOOSI ;) ja auhind on ka seekord väga äge!! muideks ma üritasin mitu korda seda postitust üldsegi üles laadida, see ei läinud mul kaks korda läbi. Hinges ma tundsin aga, et pean selle ära tegema. Ja näed tuligi ära"!! Ilusaid jõule Teile kõigile ja aitäh veelkord Liisale :)"

Liisa Pärnpuu ütles ...

juhhuu nii lahe :)
Tegelikult on siin kommentaariumis nii, et kui lisatakse uus kommentaar siis ma pean selle ennem acceptima ja siis läheb see alles üles :)

Niiet võid edaspidi südamerahus kirjutada nii palju kui tahad, üles läheb ikka ;)