esmaspäev, 7. november 2016

Minipuhkus kodulinnas

Heia sõbrad,

milline mõnus lumine esmaspäev, kas pole?! Olgugi, et olen ikka veel üsna haige, olen sellele vaatamata rõõmsalt tänasest tööpostil tagasi. Kodus veedetud nädal jõudis totaalselt ära tüüdata ja tööle tagasi tulemiseks oli mõnusalt energiat. Võibolla mängis selles oma osa ka asjaolu, et möödunud nädalavahetuse veetsime totaalses weekend getaway vaibis ja murdsime pisut tavapärasest nädalavahetuse rutiinist välja.

Nimelt õnnestus mul imekombel mõned nädalad tagasi võita Facebookis jagamismäng, mille auhinnaks oli välja pannud Delta Apartments mõnusa nädalavahetuse Tallinna Vanalinnas asuvas luksuslikus korteris. Valida sai väga mitme korteri vahel ja meie soovitud kuupäevadega klappis Pikal tänaval asuv Cozy nime kandev korter. Reede õhtupoolikul sammud sinna seadsimegi ja olime ikka tõeliselt üllatunud kui kohale jõudsime. Meie ees kõrgus ääretult kauni sissekäiguga luksuslik vanalinna korterelamu, mille ühetoalisse korterisse oma kompsud maha sättisime.
Korter oli meeletult kõrgete lagedega, ilusate avarate akendega ning modernne ja puhas. Oli näha, et korteri sisustamisel on kõik läbi mõeldud ja külastajatele väga mugavaks tehtud.

Kui olime piisavalt ahhetanud-ohhetanud, viskasime palitud peale ja läksime õhtust vanalinna kaema. Kuna olen alati elanud linnast väljas, on vanalinna õhtune ilu päädinud peaasjalikult öiste linnatuuridega ja niisama vanalinnas jalutamas olen käinud vähe. Imekaunis õhtune lumesadu ja pehmetes tuledes vanalinn olid ühise kooslusena lihtsalt ii-mee-lii-seed! Kiire tiiru raames hüppasime läbi poest, et õhtuks head-paremat nosimist varuda ja jäime korteris ootama sushikullerit, kes meile võidupaketis oleva sushi kätte toimetama pidi. Sushi käes - vaatasime terve järgneva õhtu filme ja lõpetasime töönädala rahulikus tempos.
Laupäeva hommikuks olin kodust kaasa varunud erinevaid hommikusöögi tarbeid, mis aga suuremas jaos kasutamata jäid, sest Nils otsustas, et kui juba siis juba! Otse meie korteri akna all oli Bonaparte kohvik, mille aknal ilutsevatele saiakestele Nils juba eelneval õhtul silma peale oli pannud. Peale kümne minutilist ootamist, saabuski ta juba croissantide ja kohviga, mille saatel möödus üks mõõõõnus laisk hommikupoolik.

Peale hommikusööki lebotasime täies rahus paar tunnikest niisama korteri võlusid nautides ning peale seda otsustasime linnainimeste kombel võtta linnast mis võtta annab. Kui terve elu olen pidanud linnaskäike planeerima selle järgi, et kus parkida ja kuidas selle eest maksta, saime seekord vaid jalgadele valu anda ja kõiki käike palju lihtsakoelisemalt nautida. Seadsime sammud esmalt niisama vanalinna tänavatele ning lõpetasime poolkogemata Viru Keskuses, kus tunnikese rõivaid lapates veetsime. Peale seda sammusime läbi tiheda lumesaju vanalinna tagasi ning otsustasime lõunasöögiks katsetada restorani Bollywood, mis tol päeval meie "kodutänaval" ilutses. Saime restos maailma kõige mõnusama istumisnurgakese, ja naudisklesime pikalt. Vaatamata mõnusale atmosfäärile, tuleb tõdeda, et minu lemmikuks Inda maitseid pakkuvaks kohaks jääb siiski restoran Chakra.

Kuna möödunud laupäeva õhtuks oli pikalt ette planeeritud pisike peokene linnapeal, sobis meile korteri külastus antud nädalavahetusel lihtsalt suurepäraselt. Kutsusime ka mõned sõbrad enda ajutisse kodukesse külla ning suundusime kõik ühiselt jalameestena vastu öötunde linna peale. Oli ikka mugav küll kui aus olla! Eile päeval kell 12 pakkisime aga oma kodinad kokku ja suundusime kodu poole tagasi. Pole midagi öelda, puhkus on mõnus aga kodus on veel mõnusam! :D

Kokkuvõtvalt saan öelda nii palju, et selline minipuhkus enda kodulinnas on teinekord vaat, et mõnusamgi kui lühike linnareis välisriigis. Jääb ju ära kogu reisimisega seonduv majandamine ja selle pealt hoiab ka korralikult aega ja närve kokku. Vähemalt minusugusel lennukartlikul inimesel küll.
Ma usun, et külastan Deltat kindlasti kunagi veel ja soovitan seda väga väga soojalt teilegi. Väga hea alternatiiv hotellile.
Ülal näitasin teile ilusti poseeritud pilte, aga nüüd lisan siia selle, mis toimub meie peres tavaliselt. Mina olemas lihtsalt õnnest pakatav hüperaktiivne ja kreisi - isegi haigena :D
Teile soovin aga mõnusat nädala algust ja rõõmu paksust lumekattest!

Kaisa ütles ...

Nii lahe blogi, Liisa! :) Otsisin just ideid sõbrale kingituse tarvis, et samuti nädalavahetuse puhkuse pidada, hetkel nii kiire, et pole aega pikemat puhkust tal ette võtta. Aga nii näen, et tegelikult ta ikka vajab mingit lõõgastust. Nüüd polegi kindel kas midagi sellist nagu Sul oli korraldatud getaway või samas mõtlesin ka massaaži peale, see nt: https://www.kingitus.ee/kingitused-kategoorias/massaaz-kingituseks Getaway puhul mängi olulist rolli just, et on kaaslane ka, siis on minu meelest huvitavam, teil vähemalt tundus lõbus! Massaaž on jälle teistpidi selline, et lõõgastus on garanteeritud ja kellegagi otseselt arvestama ei pea või muid plaane kokku leppima. Puhkuse nädalavahetus samas on pikem ja viib tänu kestvusele võib-olla rohkem rutiinist välja, siis vist peab tegevust ka olema korralikult, mida teha ja kus käia. Otsused-otsused! Palun arvamust, kas lühiajaline ja intensiivne lõõgastus või veidi pikem aga rahulik tempo, vähem tegevusi, kumb võiks parem olla? Aiäth ette :)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Mina isiklikult eelistan alati pikemaf puhkust, olgu see siis rahulik või tempokas aga vähemalt saad lasta endal natuke lõõgastuda ja ei pea mõtlema, et tegevused on kohe läbi ja järgmine hommik checkout vms :p Pikema puhkuse ajal on võimalik ka plaane ümber mängida, lisada, eemaldada sest aega on ju lihtsalt rohkem :)